Redan över???

Shit det här helgen har gått sjukt fort,,,, SWOOOOOSCH!!!!

Lördag Morfar kommer och hämtar Linnea som tar en dag på stan & Mc donalds,,,,,
Jag,Daniel & Ida åker in till stan lämmnar igen TV:n han köpte i höstas,,, sån med inbyggd DVD som dock ALDRIG har funkat,,,,,,det stänger av sig själv och allmänt skum,,,, men som vanligt är man ju en hejjare på att spara kvitto,,,, SUCK det MÅSTE bli ändring på det,,,, men Han hade ju köpt den på CO så mina kära kollegor rotade fram kvittot i datorn,,,,, TACK för det,,,,,  sen handlade vi lite småsaker,,,,

Och ut till Gumsbacken och Intersport,,,, jag fick mig ett par inne skor Tack Älskling!!!!
Dessa skor va dock lite små,,,, stl 38,, provade 39 men dom va för stora.... skumt och stl 38.5 fanns INTE,,, suck det va dåligt utbud på skor,,,, men men jag fick testa lite hemma,,,,köper man skor för 1200:- ska dom ju sitta bra!!!
 Men det GICK INTE,,,,,, så vi va inne idag och lämnade igen dom,,,, åkte till Intersport inne i city,, där fanns det snygga, Gryyyymt sköna med vibrations depre,,,, eller va är det Ole säger,,,, och i 38.5 PERFEEEKT!!!!! så vi slog till 800:- billigare än dom andra  åxå!!!!


Kvällen Va det Middag hon bästisen Hanna,,,, Jäätte trevligt,,,,,Körde bilen dit,, tanken va att INTE dricka alkohol,,, meeen det gick i stöpet,,,, så sjukt gott med vin!!! Daniel sa att jag stank sprit när jag kom hem,,, hihi,,, 
Vi fick God mat skagen röra till förrätt och  Fisksoppa till varmrätt,,,, och en supergod kaka till efterrätt,,, och trevliga tjejor!!!!
fnittrade snackade och skvallrade till kl 03.00 taxi hem skulle gå men -11 grader så jag & Ingela delade på taxi 77:- hahah så nära är det,,,,så man jag va i säng vid 04.00 
Nästa gång är det min tur 9 Maj då det är Oxelömarknad,,,,, får se vad man ska bjussa på,,, TIPS?? sen blire nog öl i cyckelkorgen och en sväng till Läget!!!! OOOO va MYSIGT!!! Har ju börjat jobba då så vi får se om jag måste ta ledigt den lördagen,,,,,
Ta en titt på bilderna från middagen,,,,

Lite foton HÄR!!!

TRÖTT TRÖTT idag och sliten,,,,,, men vaknade som vanligt när man får sovmorgon vid nio,,, upp äta frukost,,, känner av njursten IGEN,,,, (denna gång va det INTE sån smärta ont gjorde det men inte såå ont,,,, undrar va det kan vara??) tog en spasmofen,,,,, gick och la mig och blev väckt av Linnea att lunchen va klar,,,,, det luktade köttfärsås i hela huset BRA dagenefter mat!!!! :)
Efter lunch åkte vi ju in och bytte skor,,,, kollad efter cyckelhjälm till NEA men vi får åka till en cyckelaffär..... Coop:s va inte snygga och känndes liite B,,,,,,,
Handlade lite annat matigt,,, hem Middag Våfflor!!! sen kalas,,,, Madde (min guddotter kan vi säga,,,, hihi) fyller 10 år i morgon,,, så kalas idag,,,,,trevligt det va längesen vi träffades....

Vår gammla lilla kisse (13 år) va på spindel jakt i kväll,,,, hittade en Stor spindel,,, vi har massor av dessa speciellt på sommaren,,,,,,, och denna va liten för att vara sån spindel,,,, va det nu är för sort,,,,


Peta peta,,,,


Lite lek med maten,,,,,,


Innan det hamnade i kattmagen!!!!


Nu sover barnen jag ska ta mig en rostmacka med tonfisk röra,,,,, man klarar sig inte så mycket på 2 våfflor,,,,,
Daniel är ledig i morgon,,,, skönt vi behöver städa,,,, Linnea ska till skogen med dagis,,,,

Ha en mysig kväll,,,,
KRAM FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0