SNÖ SNÖ SNÖ:::

Ja Idag har Linnea,jag & Ida varit ute och byggt snögubbe & snölyckta,,, Jättemysigt men blött,,, det va ju tö väder,,, Linnea ville ha en prinsess snögubbe så vi gjorde vårt bästa!! tyvärr töade den bort på efm,,,,,












Prinsess Krona av Kinesiska Klockor,,,, fick vi lite nytta av dom vidriga ogräsen,,,
som för övrigt är runt HELA huset,,,, men ryker i vår då vi dränerar,,,, WIII

Snölycktan,,, som vi INTE hann tända,,, den smälte bort,,,,


Efter snöleken,,,, gick vi in & åt lunch,,,, sen fick Ida sova sina timmar,,, UTE såklart i vagnen,,,, Jag la mig i soffan och halvsov en timma Linnea kollade på barnkanalen,,,,,, hon är så duktig,,, hämtade en filt och la över mig!!!

Sen kom hanna,Jack & Kalle på fika och lek,,,, barnen lekte jättebra inte osamns nånting,,,


Men leka kan dom,,,,,,







Efter lek städade jag & Nea rummet,,,,, det går så fort när man har dessa backar och kunna slänga ner allt i,,,, TACK för det,,,,
Vi fixade Middag,,,, Fläskkottletter,klyftpotatis och sås,,,,, mums,,,,
Idas nya favorit är Gurkstavar,,,, (tack Karin) jag är bara såå fjompig med att  hon kan sätta i halsen,,,, men med lite pusch från Karin så vågar jag nu ge henne dessa och hon bara ÄLSKAR dom,,,, skriker bara jag tar fram gurkan,,,,,


Efter Middag hade vi fullt shå med att hålla Nea vaken,,,, så hon fick spela lite dataspel DORA så klart,,,, men nu sover båda som stockar,,, Ida har sovit hela nätter utan att vakna till i en vecka nu,,, Jätteskönt för en annan att få sova,,,,

Och nu kan jag vara lugn i sinnet Idag mormor/morfar/farmor chema är klart till jag börjar att jobba,, TACK SNÄLLA NI!!!!

I morgon ska jag till mamma & äta Lunch Hon & Nisse åker till Thailand på Lördag i 2 veckor,,,,, BUHUU hur ska jag klara mig utan min Älskade mamma,,,,, Snyft,,, dom va borta samma period förra året,,,i tre veckor, då jag va gravid med IDA...... jag va beräknad 4/4 MEN hon kom ju 17/3,, så mamma va inte hemma då hon föddes,,, snacka om att hon längtade hem sista veckan,,,,,och dum som jag va ringde ju jag då vattnet gått,,, sen tog det ju 2 dygn innan dom satte igång mig,,, så hon fick ju vänta på det beskedet med,,,,, men i år missar hon inget,,, eller jo Idas ett års kalas,,, men det kan vi fira när dom kommer hem,,,,,

Nu ska jag beställa Idas ett års kalas saker,,,, Nicke Nyfiken tema blir det för henne,,,, Jättemysigt!!

på tal om mysigt Bygglov fixar kök i ett super gammal hus fyy faaan va fint,,, SNÄLLA kom till oss med och fixa vår gillestuga,,,
Vi ska fixa köket påskhelgen,,,, byta bänkskivor,kakel,tapet och ev fixa golvet,,,, det ska bli skönt att få bort det gammla skiten som sitter nu,,

Nu ska jag ladda för Desperate Housewives JAAA MITT BÄSTA ÄLSKAR DET!!!!



Ha en bra kväll mina vänner!!!!
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Synd att man inte har en frys stor nog att spara alla fina snögubbar;-)

2009-03-03 @ 21:14:04
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Utelek och innelek... lite blöt, lite torr och lite kladdig... barndomen i en ask!:.)



OCh precis så som det skall vara!

2009-03-04 @ 01:36:07
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Lollo

skönt o höra att fler är livrädda för att saker ska fastna i halsen! Mina barn ska få äta klubba först när de är 18 o får bestämma själva .. ha ha :-)

2009-03-04 @ 08:36:33
Postat av: Jessica

Finaste snö"gumman" ever;)

Älskar också desperate Houseviwes...

2009-03-05 @ 20:43:41
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0