SÖNDAG,,,,

 Idag har det INTE hänt mycket,,,,, Daniel fick sovmorgon till elva det behövde han,,,,, jag och tjejerna lekte och plockade lite,,,, Ida är såååå gnällig och snorig,, kryper efter mig och gnäller gnäller,,,,,*SUCK* men hon har säker JÄTTEONT i munnen nu när tänderna när på väg,,,,, hon gnäller ju ALDRIG annars och kan sitta i timmar på golvet och leka,,,, tur att hon har en supersnäll (för det mesta) storasyster,,, som ibland leker jätte mycket med henne,,, igår hade Linnea byggt koja på sitt rum och då fick Ida sitta med i den och leka och smaka på hennes lördagsgodis,,,,,









Efter lunch fick jag lägga mig & sova en timma det va skönt,,, att bädda ner sig i dom prassliga duntäckena ensam och SOVA.... vaknade av sms från karin,,,, hon undrade om friskis,,, men vi hade ingen barnvakt och Daniel har salt jour och vädret skulle bli snö/regn så jag kunde inte åka,, FAAN men jag kör i morgon,,,,

Och tur va väl det han fick åka ut för en timma sen & salta,,,,,
Jag gräddade plättar till familjen ikväll,,, själv åt jag soppa,,, gott,,

Pratade men min kära bror i Kramfors förut ev åker jag & barnen upp i påsk (mamma & Nisse ska dit med) saknar bror med familj lite nu va det längesen!!!!
Så Daniel ska fixa köket då,,, och få hjälp av olle,, med viss muta,, hihi (badmingtongracket) så TACK för det så när jag kommer hem är det nytt fint kök!!!! WIHIIII ska bara kolla köks möbler,,, Daniel är inne på svart och helt ok för mig en stort bastant bord,,,, vi får se vad vi hittar!!!!

Nu ska jag kolla på WIPEOUT på femman premiär,, spännande,,,,det verkar skiit skoj!!!! kanske ska göra mig en fruktsallad med,,,,,

SKÖT OM ER
STOR KRAM FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0