Utan bild,,,

Ja det är inte ofta jag bloggar utan bilder,,, Men Idag gör jag det,,,,,
Fick sovmorgon i morse Daniel ledig,,,, Sen skjutsade jag Nea till dagis,,, dom skulle till skogen så hon hade packat sin väska med Fika,,,macka och chokladboll,,,,
Hem då hade Daniel börjat städa,,,, så vi städe huset skönt!!! svärmor va här på en fika,,,, lunch ,,,,
Sen hämtade mamma LInnea på dagis & kom hit,,, vi bokade in alla dagar hon kan ta Ida då jag börjat jobba,,,, nu ska dom andra som hon inte kunde fördelas på morfar & farmor,,,, så det går ihop sig!!!!

Jag åkte på friskis super skönt och OJOJ villken skillnad med andra skor,,,, helt sjukt så lätt det gick,,,,, men ack va jobbigt det va,,,, men man hänger med mer & mer,,,,

Det TOK snöar ute,,,, Daniel fick åka ut och ploga stackarn,,, han va inte så sugen så vi får se hur länge han är borta inatt,,,, Mamma & Nisse kom hit och passade barnen till jag kom hem från friskis,,,,,

Nu sover di små,,,, jag ska slappa i soffan sjuukt trött,,,,

Beställt Idas 1-Års present,,,,,

Mini Kånken,,,, Linnea fick sin med i ettårs present!!!
Visste inte villken färg hon skulle ha men den rosa är ju skita fin så det blev en sån!!!!

Ha det gott mina vänner!!
KRAM FIA

Kommentarer
Postat av: Therese

Men va fin den va!!! Å vart beställde du den??? Tror minsann att Thelma ska få en sån...

Kram

2009-03-03 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0