Härliga Onsdag!!!!

Jaa Idag har jag jobbat igen,,,,,, SÅÅÅÅ kul fasen va vi garvat idag,,,, maskara på hela kinderna men åå va sköj vi haft,,,,,
och du Rickard,,,, vi bygger om lite hos oss me,,,, iaf E!!!!! eller rättare sagt flyttar lite hyllor,,,visslar,,, petar på lite saker,,,,
Pär är med & styr upp det hela,,,, nu saknar du oss va va VA???





Duktiga killar!!!!!

Efter jobbet fick jag ÄÄÄÄÄNTLIGEN träna,,, wiiiiii tack mina bästaste kollegor för att ni släppte iväg mig lite tidigare,,,,(och för att ni fixade så jag kunde jobba 7.30-16 i morgon stället!!!!)
Såg fram emot Erikas medel pass,,, men då jag kommer dit är den en annan hurtbulle där,,,,, HILDE,,, ve & fasa medel PULS pass,,, Gulp,,,,, jag som inte tränat på en månad,,, jisses snacka om att jag va nervös,,,,
Oj oj Oj,,, Beh hit armar dit,,, hahahaha jag hade INGEN koll,,, men gjorde mitt bästa, måste erkänna att det där med allt viftande som hon hade på sitt pass va inte såå kul,, men man måste nog ge det några gånger,,, så man kommer in i det,,,då är det säkert skit kul,,,
 och jag hade sån enorm energi,, kände mig lätt som en fjäder,,, jo man kan ju säga att dom 24 kilo som är borta känns rejält,,,, jag hoppade skuttade viftade som aldrig förr och svetten lackade som aldrig förr,,, MYCKET nöjd med mig själv,,,, anfådd som en ,,,, brunstig tjur kanske,,, *asg*,,,, men skönt va det,,,,

Väl hemma höll mamma på att Läsa saga för Linnea & Ida myste med Bonusmorfar Nisse i soffan,,, men blev så klart Mamma sugen då jag kom hem,,,, jag gjorde mitt bästa för att räcka till för båda tjejerna villket INTE är enkelt,,, det slutade med att mormor nattade Ida,,,, Linnea va uppe en stund sen somnade hon till Dora på sitt rum,,,, (lite dålig mamma när hon får somna till film,,,, men jag läser ÅXÅ ofta böcker,,,)

TACK TACK MIN UNDERBARA ÄLSKADE MAMMA & NISSE FÖR ALL HJÄLP VI FÅR MED BARNEN NI ANAR INTE VA DET BETYDER FÖR OSS!!!!!!

Nu nyduschad mätt (VV soppa till middag) ska ögna igenom lite bloggar och sen grina IGEN till GREYS!!!!

Sköt om er KRAM KRAM,,,,
FIA

Kommentarer
Postat av: Dinho

Jaså ni gjorde sådär:P

Det hade nog inte jag gjort:)

2009-05-10 @ 23:10:47
URL: http://ninjabag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0