Helgen!!

Fredag,,, Linnea ingen dagis idag,,,, så vi va hemma & bråkade,,,, hon är ju bara sååå rastlös vissa dagar!!! Ida lagom gnällig,,,, jag skit irriterad för att vi inte skulle hinna hämta köksbordet på EM,,,, grrr D skulle jobba sent,,, fasen åxå det är nog ett tjej syndrom,,, att om man bestämt eller köpt en grej ska det ske NU!!!
Jag plockade & städade,,,, förberedde Tjejfesten,,,,,
På efm ringer D han hörde nog hur irriterad jag va så han sa:
-Vi har ett alternativ,,,,
- VADÅ??
- Du åker till Bengan & hämtar släpkärran och möter mig vid EM så hinner vi köpa bordet!!!
- WIIIII JAJAJA,,,
sagt & gjort,,, in med ungarna i bilen ut till Bengan hakade på kärran,,, brassade till EM köpte bordet,,,,
Linnea ville åka lastbil med D så jag & Ida åker hem,,, fixar middag,,, sen äter vi och nattar barn,,, sen BÖRJA SKRUVA BORD,,,, ojoj det tog tid ,,, jag gjorde lite fel på första stolen fick börja om,,, SUCK,,, men vi va klara vid tolvtiden,,,
OJOJOJ va snyggt det blev!!!!


Beställde bygel till Tripp trappen idag,, så Ida får sitta på den Linnea på en "vuxen stol" fixar en tjock dyna till henne!!! PERFEKT!! ska fixa en bit vaxduk som Ida kan kladda på när hon äter,,,,

Lördag: OXELÖMARKNAD!!! ungarna sov till halv åtta jätteskönt,,, D fick sovmorgon,,, men vid halv tio väckte Linnea honom,,, vi skulle ju åka KARUSELL!!!! så vi åkte ner på marknaden,,,, linnea fick åka Karusell,, Jättekul,,, vi träffade Sam & Emmie så Linnea kunde åka med Emmie,,, gullungar dom har super kul,,,, vi gick ett varv köpte en korv,sockervadd,kaffe med munk,ballong och lite fler karusell åk sen hem,,,,va mycket skit det är på marknader,, herreguuud,,, vi såg inte ens hälften,,, skönt de,,,,

















 Jonas gick runt och gjorde reklam för LAZER dom är lika syskonen,,










Linnea va nöjd med dagen,,,, hem STÄDA,, Daniel & Nea åkte & handlade,,,,,
Snyggade till mig,,, Daniel åkte med tjejerna till Farmor/Farfar Han skulle ut med några kompisar, så barnen fick sova där,,,

sen kom dom,,, Flickera!!!  vi hade super duper trevligt!!!!






Jag fick en sån fiin skål av tjejerna,,,, en kul Historia,,,
När jag öppnar paketer börjar alla skratta,,, jag fattar noll,, dom skrattade så dom grina,,,, Jättesvårt  för mig att förstå varför garva dom så,,,,
titta det är en jättefin DYR skål,,, säger Hanna & pekar på lappen som sitter på "Bruka Design",,, ååhh jaahaa visst superfin säger jag,,, samtidigt så jag tänker,,,:
- Hurihelvette kan dom vara så dumma att dom köper en sån dyr skål till mig som fullständigt skiter i märken,,,?? (vi lägger 100:- var på "värdinnegåva" när vi träffas)

Sen tar Rebecka upp ett presentkort på make up store!!! fniss,,,,,
här ska shoppas & dom VET att jag Älskar smink och allt som finns där,,,,så tack för den toppen värdinnegåvan!!! 
Dom hade iaf köpt skålen på marknaden för 15:- tagit design lappen från en av Hannas skålar hemma och klistrat på,,, hahaha Jättekul,,, i efterhand,,,, men snacka om att jag måste sett Dum ut,,,, *ASG*
Men skålen är helt OK,,,,,kommer säkert till andvändning nångång,,,,,


Grillmästaren


STENGELBURGARE!!!!!!
Färs
Massor med vitlök
Salt/Peppar
En burk med Röd Pesto,,,,
UR GOTT!!!











Annanas paj & Glass Himmelsk good!!!
















Vi satt här & drack vin fnitrade och hade super kul,,, det blev inte så sent,, men liite för mycket att dricka för min del,,,, Fniss allt snurrade då jag kom isäng,,,, huvva slocknade på 2 röda,,,,
Fler bilder från middagen kan ni titta på HÄR!!!

Idag har jag varit sååå sliten,,,, legat & sovit till klockan nästan va tre,,,,, sen till svärisarna & hämta Barnen,,, Ut till Bengan & Elle och lämna Kärran och fika,,, det va trevligt längesen nu,,,,










Efter Fikat i örstig åkte vi hem,,, Linnea ville ha MCD till Middag så hon fick ett Happy meal,,, jag smaskade upp en burgare som va kvar sen igår,,, ACK va gott,,,,
Sen plocka undan disken efter gårdagen,,, Natta barn och nu slappar vi med lite snask,, ska det syndas så ska de,,,, HELA helgen,,,, i morgon Hårdkörningn igen,,,,,

PUSS & KRAM
/FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilkt superfint köksbord. Det är så kul att få fint i köket. Fint med den vita stokken till också. Ser jättemysigt ut med tjejfesten också. Dagen-efter-känslan är väl sådär. Jag kommer knappt ihåg. Känns som att jag ständigt är gravid eller ammar =) Kram Tessan

2009-05-11 @ 16:19:49
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Jessica

Värsta snygga bordet!!!!!!!!

Värsta girls kvällen med... Skojsigt;)

2009-05-11 @ 19:07:02
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0