MÅÅÅÅÅNDAG

Idag har det inte hänt mycket,,,, slappat fortfarande bakis tror ja,, haha,,, tvättat plockat,,, busat med IDA,
som varit på toppen humör hela dagen,, hon har sprungit med gåvagnen packad med dockor,,, plockat i och plockat ur dom,,,,

Linnea hjälpte mig att rulla momme köttbullar det är skönt att ha nån som kan hjälpa till,,, hon är suvve på att få till samma stl på dom,,,, Min älskling,,,, och jag fick fanimej till smeten idag,,,,, NÄSTAN lika goda som mammas!!!





sen tittade hon på BAAAARVÄKTARNA!!!!! Nicke & Nilla,,, måste försöka få tag i film, hon bara ääälskar att kolla på dom,,, nån som vet vart det kan finnas???


Ida satt med en liiten stund och tittade,,,, men hon har MYROR i baken,,,,


Tallriksmodellen,,,, Gör man köttbullarna MINI får man äta fler,,,,,


Ida äter själv varje MÅL hon är supeduktig,,,, MÅSTE innhandla en bit vaxduk till hennes sida av bordet,,,,underlägget får ju INTE ligga kvar,,,,snyggt med olika underlägg,,, haha det får bli en sväng på hemtex och innhandla ett gäng nya snygga,,,, ber om ursäkt för detta,,,, nu kryper det i dig Hanna va???


Badat barn,, gossat,, snusat på nybadade ungar,,, D va hemma skapligt vid halv sju,,,,, så jag fick lite hjälp,, nu sover han i soffan stackarn,, utarbetad,,,,

Jag ska med Knoppa måste bara ögna igenom lite bloggar!!!

PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Vaxduk är inte så tokigt faktiskt, finns en hel del bra dukar som inte ser ut som de där som man växte upp med... de var inte heta alls inredningsmässigt.



Annars kan du ta häftmassa och fästa underlägget med så att det ligger kvar;.))

2009-05-12 @ 01:13:20
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Intenso

gott

2009-05-12 @ 09:50:28
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0