Opsi Daysi

Jupp tror bestämt jag missade blogga igår,,,,
Men det hände inte så mycket så det känns dom jag kunnat skippa,,, MEN nu har jag yttepytte tid över,,,, så jag slänger in ett inlägg,,,
Linnea va på dagis,,,, Jag åker hem slänger Ida i vagnen & börjar skura köket från ALLT damm,,, både I och utanpå,,, fyy fasen det är damm överallt,,,, MEN Ida vaknade efter en 30 minuter,,, Lessen och Feber/snorig,,, SUCK så det blev inte så mycket gjort,,, efter lunch kom mamma förbi så hon tog med Ida ut i vagnen så jag kunde slutföra köks skurandet,,,, Tack  för det Motti!!!
Hämtade Linnea 16.00 på dagis,,, beundrade hennes självporträtt,,,, Se bara!!!


Hon hade kjol & hatt på sig!!!! jo det där med mode kan hon min lilla Piga!!! Hihi

Hem fixa lite mat,, D sen som vaaaanligt så ingen friskis idag heller SKIT SKIIT åxå jag som är såå sugen,,, nu har man väl tappat ALLT flås man byggt upp,,,, :( men men har jag tur kan jag hänga på Hanna på Afrodans på Torsdag 19.10 jobbar ju till 18.15 men om D slutar skapligt kan jag skynda mig dit,,,,, Kul vore det

Efter Maten badade jag barnen,,,, ida va såå trött & hängig,,,, stackars,,,, sen började hon skaka av frossa trots varma vattnet,,,, det va säkert febern,,,, så upp med na klä på, alvedon och välling,,, meeen under tiden jag micrar vattnet somnar hon på min axel,,, lilla gumman,,, så det va bara att bädda ner henne,,,,,, sen har det varit lite knöligt i natt men inte såå farligt,,, värst med hostan,,, men vi kör Mollipect 3 gr/dagen så vi hoppas det går över snart....
Oxelömarknad på Lördag,,,,, vill ju att ungarna ska vara pigga då,,,, Karusell och mys,,,
Linnea ÄÄLSKAR att duscha hon kan stå hur länge som helst,,,, samma sak igår,,, så hon stod till vattnet blev kallt,,,, fniss




När Daniel kommer hem 20.00 brassar jag in till Willys & bränner 2000:- på mat,, gjort matlista för nästan 3 veckor,,, så det kändes skit bra att fylla upp skåp & lådor!!! så ikväll blire Enchiladas (stavas det så?) tack för tipset Rickard!!
Hem & fixade Hamburgarna till Lördag då jag ska ha tjejmiddag,,,, vi ska grilla burgare så nu är det bara att ta fram & tina,,, lätt lagat,,, så man hinner dricka mer,,, HIHIHI
Sen såå klart Ballar av Stål,,, Hur bra är det intepå en skala ,, fasen va vi skrattade,,,, underbart Bitterfittan är ju
bara KLOCKREN!!!!!

Nu på fm försökte jag få Ida att gå med läragå vagnen,,,,,men då skrek hon som en stucken gris,,,, men sen efter typ efter 10 minuter kommer hon gåendes med vagnen hur nöjd som helst,,,
Kolla Tempelton Vrålar utanför,,,, hahaha




Tempelton stod utanför och glodde,,, han ville in efter att ha varit ute hela natten....



Nu på fm, har jag dammat/putsat fönsterna/fixat & ätit lunch,,, och nu sk ajag dra ett varv med dammsugaren,,,, My & barnen kommer i efm,,,,, på en liten fika,,,,,
så vi får se om ett kommer ett litet inlägg ikväll!!!
Man kanske ska packa in barnen i bilen & åka och köpa nått till kaffet,,,, eller inte,,, Mums mums,,, hahah som vanligt,,, & nån bulle till My som INTE gillar det,,,,

Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0