Så va Ho i!!!!

JAA idag sjösatte vi vår Pärla Tempranillo!!!
 såå fin och såå skönt att den starta ,,, alltid ett orosmoment efter en vinter på land,,,

Tanka Först,,,,


Vi börjar såhär 100 L liite för saftigt att fylla 300 på en gång,,,,














Ida & jag va med & hejjade på,,, Linnea va hos Alice,,,,










Sen hem lite frusna,,,, fixa Hemma fixad Pizza,,,,


Linnea Fixade salladen,,,


Sen BAD,,,,,,









Vi har precis ätit fruktsallad,,, MUMS,,,, och nu ska jag sova,, Jobba hela helgen,,, WIHIII I morgon ska D köra Go Kart i Norrk.,,,,, så barnen ska vara hos momme/nísse,,, dom ska in till Gumsbacken och hälsa på PIPPI,, som kommer vara där,,, succe!!!!

KRAMEN till er
FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad underbart! Men vad det kostar med bensin. Jag hade ingen aning om att det kostade så mycket till enbåt. Jisses, jag är ingen båtmänniska. :) Kan man tanka i 300 liter? Hur mycket gör ni av med under en sommar?

Pippi imorgon ja, Harri har sett fram emot det men men, här ligger han och yrar kraken :(

Men jag ska försöka sälja lite kläder på loppis. Få se hur jag lyckas. Då gör jag om det efter sommaren!

Ha det bra på jobbet!

2009-05-22 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0