Namnsdag!!!!

<3VÅR ÄLSKLING HAR NAMNSDAG IDAG LINNÉA!!!!<3
(Linnea eller Linnéa är ett kvinnonamn som kommer från Carl von Linnés släktnamn och är namnet på en växt uppkallad efter honom. Linnés släktnamn kommer i sin tur från en gammal lind som stod vid hans fädernegård.

Namnet har stigit stadigt i popularitet sedan 1970-talet. År 2002 och 2003 låg Linnea på 5:e plats på topplistan. År 2003 fick 3 526 flickor namnet, varav 873 fick det som tilltalsnamn. Den 31 december 2005 fanns det totalt 62 087 personer i Sverige med namnet Linnea varav 10 228 hade det som tilltalsnamn. År 2006 fick 854 flickor namnet Linnéa vilket gjorde det till det 6:e populäraste namnet)

Hon fick en NICKE & NILLA film,,,,WIII villken LYCKA,,,, Barnväktarna,,,, det blev flitigt tittande på efm,,,Nya favvo tror jag!!! och en liten Docka av Nisse,,,,, Ida fick en med,,,, Tack snälla Bonus Morfar,,,,,!!

Idag har jag Jobbat,,,, Ida sov hos Mormor i natt,,, Daniel skulle jobba natt så vi skulle hålla oss borta,,, åkte till mamma så Ida blev kvar,,,,
Upp i morse,,, fixa till sig,,, Lämna Linnea på Dagis,,, sen Brassa in till jobbet,,, va liite stressad i morse,,,, men det gick fort In så jag drog stämpelkortet Precis 07.00,,,,, PHU,,,,,
Jobbet har varit TOOOOOPPPEEEEN Skrattat & Skrattat,,,, I dag har vi Busat,,, skrämt varandra,,,,,, HAHAHAH Hur skoj som helst!!!!  kanske låter löjligt,, Ni ska få se,,,,, Men bättre kommer i morgon jag har endel att ta igen på E,,,, " Lilla Edward Akta diig Akta Diiig AKTA diiig!,,,,,,,

Det va Lite Arbetsskador Idag,,,,, Stackars Annsofi fick värsta Köttsåret på armen,,, huvva det såg lite läbbigt ut,,,,


Och Lilla Pär,,, trillade i rulltrappan och pajjade brillorna,,,,,


Lunch Mammas Tortilla Lasange,,,, MUUMS


På lunchen passade jag på att gå till Make Up Store,,, och handla upp hela presentkortet,,, Fniss
* Face Mist,,,, ( håller maken på plats HELA dagen och fräschar upp)
* Läppglans,,,, glittrar fint,,,,
* Lös Ögon skugga Vit
* Make up pads,,,,
* Fick en liten spegel me på köpet!!!


ÄLSKAR MAKE UP STORE,,, det är det bästa jag kan få är produkter därifrån,,,,,
Så tack IGEN flickor!!!!! PUSS på er!!!!

Idas Bygel till Stokke kom igår,,, vi tog en svart,,, dels för att på den vita bygeln va bandet brunt,,,, (de som sitter mellan benen) inte snyggt och dels så är stolen såå sliten så det hade garanterat varit färg skillnad,,,
Men fint blev de,,, Hon har inte hunnit testa ännu,,,,
Linnea Fick en tjock kudde till sin "Vuxen stol" av Mormor,,,,,


Nu ska jag fixa lite Mat till min sovande sambo som han ska äta innan han åker till Jobbet!!!
Äggmackor,,, han har beställt!!!! så ut i köket KVINNA!!!! hihi

I morgon åker jag till Norrköping efter Jobbet & hämtar Idas Förstoring & Album,,, Det va på tiden,,,,,, KUL!!!

Ha en fin fin kväll
Puss & KRAM
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0