YAY!!!!!!!!!


Invägning i morse!!!!!!
Se hela bilden
-26kg nu!!!!! WIIIIIIII
Kanske kanske jag fixar 30 till midsommar,,,,, om jag inte gör skit samma kommer dit med nån gång,,,,,

För jag är såå djävla BRAAA!!!!!

Har precis ätit frulle med barnen,,,,,
Tvättar nu en maskin tvätt
Och väntar på att solen ska komma,,, snart snart,, har gjort en sk Moln skådning,,,, så om typ 15 minuter INTE ETT MOLN!!!!!


SEN ETT BAMSE STOORT GRATTIS TILL MIN BÄSTA ÄLSKADE MAMMA SOM HAR NAMNSDAG IDAG
GRATTIS MAMMA YVONNE!!!!!!
En bukett blommor till dig!!!
Puss


Oj va jag missbedömde molnen,,, nu är solen häääär!!!!!
ut med tvätten och ut med barna,,,,, ut & njut!!!!

Ha en bra dag!!!!
PUSS & KRAM
FIA


Kommentarer
Postat av: Therese B

Men va duktig du är!!! Tänk 26 kilo, det är helt sjuuukt mkt!!!!!!!!!!!!!!!

Kram

2009-05-29 @ 15:58:10
Postat av: fia

tack tessan ,,, det känns super bra!!!!!

2009-05-29 @ 17:00:37
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Jessica

grymt duktig du é

2009-05-29 @ 18:49:41
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Hanna

WOW!!!

Fan va du är bra!!!!!!

Puss

Bästis

2009-05-29 @ 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0