helg IGEN,,,

OH MY så fort dagarna går,,,,,,Fredag IGEN,,,, dagen har varit på TOPP,,,, jobbat  På bästa jobbet EVER!!!!! *asg* fått fredags frukost annanas paj. Lime paj som fina BÄSTA Louise bjussa på,,, ÅÅ va vi kommer att sakna dig du är en på miljonen!!! (louise kommer att börja i hageby butiken,,, Lyllo dom)!!!
sen bjöd vår lilla Prao Mårten på White Lady tårta,,, åå va vi har tryckt i oss en massa gott,,,,
Jag Och E har planerat en skiit bra grej,,,, i morgon åker vi lite tidigare till Jobbet och trycker lite till!!! MOOOHHAAAAAA

Min Kära sambo ringer vid lunch,,,, och berättar att han blir sen,,, en fredag NÄHÄÄ?? Inte såå ovanligt!!!
så jag ringer Bästa Mamma hon & Bonuspappa Nisse bjussar på Mat till Mig & tjejerna TACK jag orkade inte åka hem/ta disk/laga Mat,,, så det passade oss PERFEKT!!!så passade vi på att fira Nisse på farsdag med!!!

ÅÅ jag har ont i hjärtat,,,, på dagis går en liten Katt kille,,,, SÅÅÅ FIN SÅÅÅ SNÄLL SÅÅÅ GOSSIG!!! typ ett år kanske,,,, han jamar & gossar då man kommer,,, lite sliten i pälsen men han har det INTE bra hos sin sk Matte,,,, Personalen är såå snälla med honom Gosar och ser till att han har det bra,,, och Barnen ÄLSKAR honom,,,han är verkligen med och leker med dom på gården springer efter löv/pinnar & så.
 Personalen hade tagit kontakt med Ägarinnan (som dom haft kontakt med förr) och berättat att han varit på förskolans gård sen i tisdags,,, då säger KÄRRIGNEN (jo man får säga så ) att hon minsann ligger på sjukhus i E-Tuna sen i tisdags,,,
 men HALLÅÅÅÅ SKITER DU I KATTEN ELLER??? KÄRRING!!!! då får man faaan se till att nån går hem till en & ger den mat/vatten & KÄRLEK!!!! men hon skulle se till att nån kom & hämtade honom vid 15 tiden,,,
jag åkte från dagis 16 då hade ingen kommit!!!
VA jag blir såå förbannad på sånnadäringa IDIOTER som skaffar djur och sen bara skiter i det  och rycker på AXLARNA,,, MÅ ni DÖ i helvettet!!!! FYY FAAAASEN!!!!
Hade jag inte haft 2 kissar och hund hade lill killen åkte med mig hem!!!

Är nån sugen på en underbar liten katt pojke??
 kastrerad & ID märkt!!! hojta!!!! det kan vi ordna,,,
Den lilla stackarn har tydligen varit några svängar på Katthemmet I Nyk med,,, GRRRRRRRRRRRRRR Jag kokar av ILSKA!!!!

HOPPAS HOPPAS att nån tog sig an honom så han slipper sitta ensam Utan mat & sällskap hela helgen!!!! jag kommer fasen ha svårt att sova pga detta!!!!

Nog om denna ILSKA;;;;

I morgon är det som sagt Jobb,,, sen åker vi till Vännerna Brissman/Röing och firar lilla söta THELMA som blev ett i veckan,,, tänk va tiden går undan!!! det ska bli kul längesen vi sågs alla familjer nu!!! vi köper hämtmat och slappar!!!

Nu sover D i soffan,,, sen 2 timmar tillbaka,,, & det får han som Jobbar JÄMT,,, sju va han hemma i kväll,,, SUCK!!! jaja bara att stå ut några månader till,,,'
 Men efter Jul ska jag skriva in mig på VV och träna MINST 2 gånger i veckan ska se till att fixa barnvakt dom dagarna på CHEMA så jag kommer iväg,,
Målet ska tas helt till födelsedagen men kan sträcka mig till sommar 2010 med,,, bara jag kommer dit NÅN gång,,,,,





TREVLIG HELG!!!!

Puss & KRAM
FIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0