INGE STRESS!!!!!

OJOJ en hel timma till vi ska åka till dagis/jobb,, snacka om att man fick Mycket tid över idag,,, kanske beror på att D är hemma med Ida idag som har lite feber nu med,,, FÖRSTA gången han vabbar sen vi fick barn,,, De ni,,, så det är pÅ tiiiden!!!

I går efter jobbet åkte vi ner med barnen för att ta svin vaccin det gick bra Linnea kännde inget,, Jag & D däremot tyckte det gjorde skiiiit ont,,, hahaha klen man är,,, och idag har jag så ont så jag kan knappt lyfta armen,,, hahahaha som jag sa hon måste ha stuckit fel,,,, :P

Ingen feber på någon av oss Sköönt!!! Så Lilla Ida får sin spruta i helgen hoppas vi,,, att hon är feberfri då!!!

Idag fyller min BÄSTA/UNDERBARA/ROLIGA/FINA/GAAALNA storebror 42 år!!!
Synd att han bor i Kramfors vi ses allt för sällan,,,, saknar honom massor,,,!!!
men iaf



PÅ Din dag JÖRGEN!!!!!!


JO mina vänner han är INTE kloK!!!!

Jag hoppas du fått sång & Paket på sängen och att din dag blir underbar!!!


Nu ska jag åka till Jobbet & Nea ska på dagis,,,
Ha en fin fiin dag alla NI

Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hade också riktigt ont i min arm, i tre dagar ca...



Tack för din fina kommentar... Du är allt gó du!!!

Kram till er, fina familjen!

2009-11-19 @ 16:42:17
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0