Lördag!!!

Barnen vaknade Tidigt som vanligt,,, men dom somnar ju tidigt med så bara att stå ut!!!
Upp och öppnade dörren där ute låg NYBAKT brööööd ÅÅÅ va gott det va!!!! vi värmde på det lite i ugnen,,, MUMS!!! Linnea åt en tekaka,,, och hon sa:
" Det va VÄLDANS gott bröd det här!!!"



Haha ja vi hade en helmysig frukost,,,,
Efter den åkte jag & Nea & handlade, TACK COOP EXTRA som öppnar så tidigt som 07.00  vi va uppe med tuppen & handlade pepparkaks deg,,, för sen bakade vi pepparkakor så det stänkte här hemma HELA familjen Jätte majsigt!!!



Sen har D varit inne & handlat Lister som han satt upp I köket,,, så i kväll ska jag upp med Gardin och min STORA stjärna!!!
Jag har städat,,,,
Nu ska vi snygga till oss och sen åka till Nisse & Mamma för en fika & fira Nisses födelsedag!!!

Ha en Underbar Lördag
PUSS KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0