MÅÅÅÅÅÅNDAAAAA

UJUJ segt det va i morse att gå upp... tjejerna sov till sju,,, sköönt..
 D åkte Långt innan mig!!! så vi 3 flickor bredde ut oss i sängen,,,, :P
Lämnade girlsen sen in till Jobbet!!! full fart med ganska mycket kunder,,, dagen har gått fort fort,,,,
En misstänkt snattare men vi fick honom Inte,, hittade hans "byte" i en hylla en övervakningskamera,,, men han fick aldrig upp förpackningen,,, IDIOT!!!
Nästa gång åker han dit,,,, då kör vi stora spanen på honom,,,

Släppte av "Max" på vägen hem,, han sa en BRA sak idag,,,,vi pratade om brunetter & blondiner,,, och jag nämnde att jag kommer kanske förbli brunett,,,, då han säger att
"Pojkar gillar blondiner men Män vill ha brunetter"
HAHAHA va vi skrattade han är Underbar!!! så han tyckte att NU har jag blivit riktig Kvinna!!!
Det känns ju bra!!!

D hade hämtat Barnen på dagis,, så när jag kom hem fanns det middag till mig!!
Linnea hade somnat i puffen,,,, Gumman,,, FASEN va skönt att jag slipper jobba så många långa dagar,,, barnen är ju helt slut på kvällarna

Nu slappar vi i soffan Min Älskling  fixar med disken,,, herregud va han har blivit duktig det är så underbart att ha honom hemma på kvällarna,,, jag har fixat med tvätten,,,,

Jobb i morgon!!

Ha en fin kväll


FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0