Morsning!!!

Jaha lite bilder att visa sen helgen,,,, så vi Kör,,, :P

Lördag slappade vi på fm plockade lite och städade,,
på efm va det Kalas Hos Melissa som Fyllde 3 år!!! Som Vanligt MASSOR med Gott fikabröd!!! Tack för de!!!
Vi hade köpt kläder till Melissa som hon Gillade Massor Tröjan med Glittriga hunden Åkte på Direkt,,, och armbandet & Ringen Linnea Pärlat till henne va ju Jätte fint!!! det håller hon i handen på Bilden!!












Efter Kalaset åkte vi in till CE för att handla ,,, på vägen dit ringer SPONTAN/Sojakorv/medium MY ( fniss) och bjuder in oss på Paj!!!
Jätte trevligt så vi köper med oss lite gott plockar upp Nova och åker dit,,, Äter God Paj massa snask, Tårta (Nellie fyller åxå 3 år) och dricker glögg,
 det är så mysigt där,, Ida kan vara lite pipig då vi är borta, vill Gärna sitta i knä och vara med Mamma/pappa men även om det är ställen vi är ofta på,,, Konstigt nog hos My Inge problem springer rakt in & leker för fullt,,, Hur kan det komma sig,,, Känner hon nåt??
Vi hade iaf Jätte Mysigt TACK för det!!!


 Tobbe Kockade!!! barfota kocken!!!!


D njuter av Öl!!!!




Tjejerna


Trött Ida somnade!!!








Nellie & Nea


Dogge


Nova är såå knäpp,,, Kryper in under soffan,,,, Knappt hon kommer in & Ut!!!


Vi va hemma ganska skapligt,,, Trötta,,, somnade i soffan,,, vaknade till att D sprang upp på Toa,, Mådde ILLA shit jag fick paniken,, sög i mig en näve vitpeppar korn,,, HUUU men det blev inget mer,, han kräktes Inte,, SKÖNT!!!

I dag bestämde vi oss att Åka till Lager 157 en outlet med märkeskläder,,,Ligger Mellan malmköping & Eskilstuna en liten håla Hälleforsnäs dom hade MASSOR med fina & Billiga kläder men det blev ingen storshopping däremot handlade vi på butiken mittemot Serholt outlet, 2 hatthyllor skiit fina Tack Igen MY för tipset (My hade köpt Lika)
Jag Linnea & D åkte Ida va hemma med Morfar & Alice,, det hade gått Jätte bra hon är ju så snäll!!! Dom va såå nöjda!! så glad att jag har föräldrar & Bonus föräldrar som verkligen ÄLSKAR att vara med Barnen,,,,
Vi åt MCD lunch Linnea hade Önskat,,,
Väl hemma slappade vi sen kom Daniels föräldrar på fika Svärmor hade bakat en super god kaka ,,, vi fikade lite,,,
Efter de en sväng med dammsugaren/bara barnen och Natta,,,,
Jag somnade med Linnea men är Nu vaken & Pigg kollar på Heartbreak Hotel SÅÅÅÅ bra Mamma Jag & Syrran va på den på Bio,,, underbar Tjejfilm!!!

men nu ska tydligen D kolla på Premiär på Paradise Hotel,,, jaja

Lite bilder från jacks Match som jag inte kunde ladda upp sist kommer Här,,,
Jack Nr 6 & Linnea har kollat på dessa bilder 100000 gånger!!!



'

Skulle Kunna tro att nr 9 är en Kviby?
'



Nähäpp Jobb i morgon,,, nu litte SLÖ titt på Paradise hotel,,,
Och nutrilette hela veckan,,, SUCK va jag har syndat HELA helgen känner mig SÅÅ FET nu,,, BLÄCH!!!

Ta hand om er!!!

Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0