PHEW,,,

Villken Helg,,, Mycket men ändå inte,,,, knepigt.,,
jobbade Lördag,,,, ganska kul,,,, men lite folk känndes det som,,, Inte då man kör kassapass men på dom andra stationerna,,,,
Efter jobbet Hem,,, Hämta familjen sen till Fam Ryrvall/Johansson i Tomta!!! köpte hämt mat kollade på Robinsson och slappade,,, skönt,, det va längesen vi sågs nu,,,, Och Elin fyllde ju år med GRATTIS i efterskott!!!

Ida & meja


Oliver Ida & meja

 Linnea Kollar när stora grabbar spelar data


Mina små somnade & fick Låna Olivers säng


idag började dagen SÅÅÅÅ illa,,,, Vi hade INGEN frukost hemma & Ingen Kaffe,,, ÅÅ IRRITERAD,, OCH det va såå stökigt och smutsigt här hemma,,, BLÄCH jag HATAR sånt,,,, men Min fina sambo brassade iväg & Handlade så vi fick frukost till slut,,, ;)

Efter den tänkte jag att vi skulle STÄDA,, men då ORKAR inte D GRRRRR Ännu mera Irriterad ,, ska jag städa själv?? ALDRIG,,, men vi gör det sen säger han,,,?? SEN??? GRRRRRRRRRRR vi har ju en massa annat att göra hur ska vi hinna SEN??? såå IRRITERAD,,,,, så jag skiter i det med och går & lägger mig igen,,,,
Fan jag va såå ARG,,,,, somnade och blev väkt lagom till Lunch,,, fortfarande Liite irriterad,,,,, men handlade iaf lunch på Thai Long i Oxd,, Gott,,,, sen somnade Ida,,,,
Jag och D spelade spel med Linnea,,, Mysigt tyckte hon,,,,, :)

På efm åkte vi till Kyrkan,, det va himlafest,,, Gudtjänst med besök av PIPPI & Herr Nilsson ÅÅÅÅ va det va spännande Ida va skraj för Nilsson,,,, men spännande va de,,,,vi sjöng fina sånger i kyrkan,,
D fick stå upp med di andra Männen & sjunga!!!,*asg* han som ALDRIG sjunger,,,,






Ida har Pippi (asg) på att ha snutten på huvet JÄMT!!! mysigt på nåt vis kanske??

 Här berättar prästen en massa fina saker för Pippi & Herr Nilsson

 Dom va verkligen super bra!! spexade & showade GRYMT!!!


 efter gudstjänsten bjöds de på pannkaka och sockerdricka,,,, åå jätte mysigt,,herr Nilsson spexade medan barnen åt Linnea va såå rolig vid ett tillfälle sa hon:
" Åh herr Nilsson du är så Underbar & rolig",,,, 





Sen pyssel & sångstund med Pippi,,, det va JÄTTE bra ordnat!!! Alla vi va nöjda,,,
och kom hem med fina pysselbilder flickorna gjort,,,,
Linnea verkligen ÄLSKAR att pyssla,,, under sångstunden med Pippi ville hon inte sjunga hon Ville Pyssla så vi gick tebax till pysselrummet!!! Gumman,,,








Sen släppte vi av D hemma han skulle städa och tyckte vi kunde hålla oss borta,, så vi åkte vidare till Bästis spanade Nya Köket SÅÅÅÅÅ snyggt och fikade,,, Tack för de!!!















Hanna har verkligen blick dom har så fint hemma,,, är en STOLT bästis!!! ;)
Och många bra tips får jag!!!

D hade städat HELA huset och gjort SÅÅÅÅ fint TACK TACK min Älskling slipper jag tänka på det i morgon efter jobbet,,,, eftersom jag kör sent i morgon,,,,

Nu blire soffhäng säkert lär man slummra!!!

ha en fin fin Söndag
STOR KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0