SKÖÖÖÖNT

Jaa guud så sköönt När D kom hem tog jag på mig OUTFITTEN slet med mig grannen och sen ut med stavarna en timma,,,, UNDERBART,,,, men det känns att man inte kört på ett tag,,
haha vi gick så fort att det va svårt att prata så Anfådda!!!!
*fniss* men då tar de,,,, och i varje JOBBIG uppförsbacke mantrar vi,,,,,
80% 80% 80% hahaha DÅRAR,,,, men man bränner ju 80% mer med stavar sägs det och i vårt tempo 110%,,,, helt skakig i benen då jag kom hem,,,,

Ida feber HELA DAGEN,,, fyyy VARFÖR bara feber inget annat!!!! hade ju i morse 39.8 och under dagen trots alvedon 39 gumman,,, hon sov nästan 3 timmar på efm,,,
mamma kom förbi en sväng så jag kunde åka ner på Eliassons och byta min våg som pajjat,,, undrar om jag vägt mig för mycket,,,,, *fniss*,,,, men nu ska här vägas igen,,eller det har jag ju gjort men nu känns det som om man har en som är 100% pålitlig än en gammal pendelvåg,,,,

Jag blir hemma i morgon med Ida,,, Linnea åker till dagis... hon klättrar ju på väggen här hemma som tur va kunde hon leka med Alice på efm en stund,,,
försökte få tag i barnvakt med det gick inte,,,, åå vi som är lite kort om folk nu,,, och jag VILL jobba!!! hoppas hon är kry på torsdag!!!

Nu smaskar jag på Äppelklyftor och kollar på DH,,, hahah Gabrielle Solis UNDERBAR!!!

Ha en fin kväll
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0