Härlig känsla,,,,,

OOOOO jaaa villken HÄÄRLIG känsla,,, jag har precis kommit hem från träningen,, Aqua fys,,, det va såå sjukt längesen,,, och det va såå SJUUKT kul,,, och jobbigt!!!! UNDERBART att känna sig NÖJD igen,,, jag vill VILL träna mera,, BÄSTA BÄÄSTA bonuspappa Nisse va barnvakt,,(D på Möte på bruks) Linnea hade hunnit somna,,, Ida va Jätte trött,,, så dom satt & myste i soffan då jag åkte,,,,
TACK NISSE FÖR ATT DU ÄR BÄST!!!!

Idag va det  lungt på jobbet,,, eller jo det har det,,, men trevligt,,, efter jobbet till dagis... hade lite uppföljning/utvecklings samtal om Ida,, ALLT TOPPEN både från vår & deras sida!!!! skönt att
ha det BÄSTA dagiset EVER med dom bästa fröknarna man kan ha!!! ALLA är Toppen och man verkligen känner villkat super stämmning dom har,,,,, Ni är GULD!!!!

Hem fixa mat,,, det blev dragonkyckling & ris,,,, smarrigt D va hemma skapligt så vi år middag tillsammans,,, sen badade jag barnen han tog disken,,,,sköönt med hjälp!!!! & skönta att ha honom Hemma,,,,

En liten bild på oss tjejer med lika kläder,,,innan grattandet av D:s lillebror *fniss*
Töntigt sa farbror Jonas,,, HMPF,,,,



Oj va liten bild,,,,

Nu smaskar D på Ost & kex,,, jag dricker saft,,, och tog ett smörgåsrån,,,, men fasen va sugen man är,,, så jag ska nog gå & sova,,,, eller nej Ta en morot,,,

I morgon FREDAG NICE,,,, då ere frukost på Jobbet!!!! JIHOOOOO

Tittade tillbaka ett år på bloggen,,, hittade dessa bilder,,, Snacka om att Hon är Lik MAMMA!!!!


Första bilden Är JAG Andra Linnea!!!!


ha en fin kväll
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0