HELG!!!!!!

Lördag Underbart,,, & vi har INGET innbokat ännu mera UNDERBART!!!
i går fredag va det Jobb och den obligatorsika fredags frukosten på jobbet med Nybakt bröd från MEKKA och gott pålägg!!! och vår trevliga Praktikant bjöd på kladdkaka,,, Ännu mera MUMS,,

Tack till honom,,, och ett grattis till Micke på vårt jobb som fått en tjänst I nya Classe butiken i norrköping som ska ligga i Hageby,,,,
Dagen gick fort fooort,,, hämtade tjejerna sen åkte vi & handlade PEPPARKAKOR,,, Linnea hade ÖNSKEMÅL om det,,, hon hade tjatat i flera dagar,, så vi handlade en kartong och smaskade,,, kanske därför Ida har bajsat 3 gånger idag,,, *fniss*
D kom hem strax efter oss,,, vi åt lite mellis sen gick vi ut på tomten och plockade lite,,, och tog undan studsmattan för Vintern,,,, SKÖNT,,,,
Linnea hade Wille & Alice här som målade & lekte,,, men jag behövde bli förbannad några gånger,,, stackars Wille fick inte vara med & leka med SUR tjejerna,,, men efter lite utskällning att ALLA ALLA ALLLLLA får vara med att leka gick det bra!!& dom lekte med Pet shop och höll sams,,, men tänk att det ska vara så svårt att förstå,,, ingen vill ju vara utanför,,,, iofs är det den åldern men det Accepteras INTE i vår familj,,,,

Det blev en ganska sen middag så barnen fick sova när vi hade plockat undan,, Linnea är inte pigg hon va lessen och tjurig,,, ville INGET,,, sen somnade hon i min famn till lilla melodifestivalen,,,, Gumman,,,
Ida däremot höll igång nån timma extra,,, men när D la henne i sängen somnade hon UTAN protester,,, det är bara när jag lägger ner henne hon grinar,,, så jag överlåter härmed nattningen till honom,,, om han är henne till dess vill säga!!!
Jag satt i soffa SÅÅÅ trött,,, och somnade INNAN Idol började,,,, SUCK,,, vaknade strax innan nio av att Frida ringde,,, TREVLIGT det va såå längesen vi sågs nu,,, och man tänker så mycket att man ska höra av sig men dagarna SPRIINGER iväg,,,, men det va Nice att få prata en stund,,, och vi ska SNART träffas....
KRAM PÅ ER!!!!

D somnade strax efter jag vaknat i soffanhaha sociala vi är va????
då va en annan ganska pigg,, kollade på en film på tv:n surfade lite sen gick jag & la mig,,, fick inte liv i D så han fick sova vidare i soffan,,,, det va ju inge problem för an trött mamma som mig att somna om,,,, Vaknade till när D kom & la sig,,,,, vet inte va klockan va,,,,

Vaknade i morse med ONT i ryggen,,, AJAJAJAJ har kännt av lite några dagar nu,,,, så jag la mig på spikmattan en halvtimma SKÖÖÖNT!!! Frukost dom andra i familjen hade redan ätit jag fick sova en stund extra!!!
D & Linnea åkte iväg & hämtade husvagnen som stått hos ett par kompisar dom tvättade den & handlade Lördagsgodis,,, även en flaska rose på systemet,,, får se om det blir ett glas i kväll,,,,
Nu har vi ätit lunch,, ALLA utom Linnea som vägrar äta vi har sagt 5 tuggor,,,, annars INGEN godis,,, Nu sitter hon och käftar emot,,, jag har hämtat datorn så jag bloggar vid matbordet iväntan på att hon ska äta... SUCK,,,,, TROTSIGA 4¨åringar,,,,,

Vet inte vad va ska göra ikväll kanske en film,,, det va längesen,,,,, Fick tips av Tove Män som hatar kvinnor,,, jag är sugen på den men trötta som vi är blire nog bara slappa i soffan,,,,,
OCH DÄR åkte vår tjafsande dotter in på rummet när man spottar i maten & säger en massa dumheter och fula ord,,,,,då blir det INGEN GODIS och rummet som gäller,,,,, GRRR iblad blir man såå FÖRBANNAD....

Nu ska jag Damma och dammsuga & torka golven,,,, det är SÅÅÅ grusigt,,,

I morgon är det KANELBULLENSDAG,,,, Jag tänkte baka bullar med Linnea,, OM hon kan sköta sig,,,, D får ta med sig Ida och göra nåt så bakar jag & Nea,,,,,

På måndag morgon åker jag,mamma & Annsofi på jobbet till ULLARED,,, ojoj va kul det ska bli att handla eller FYNDA!!!! Jag har ju ALDRIG varit där så de ska bli spännande,,,,
Och sååå klart lär jag ju blogga därifrån,,,,,, så nu får se,,,, *asg*

Nä nu Måste jag ta tag i huset,,,,, sen ska jag åka & hanlda till Bullbaket i morogon,,,,,

Här kommer lite bilder från hannas födelsedag,,, fotade inte så mycket men några fin abilder blev de juh!!!
Jack & NEa

 Hanna Öppnar paket,,,,från oss,,,,

 en skit snygg ring,,,,,,


Snygg Va?? jag va bara TVUNGEN att köpa en själv med,,,,

 barnen leker,,,,

 Våra fina Underbara Barn,,,,,



 Kalle & jack


Nu ska jag fortsätta att städa,,,,, det regnar ute trist så vi håller oss Inne idag,,,,, det skulle komma snö i norrland i dag och i morgon,,, Jisses va det har blivit vinter på en gång,,,,

Opsi nu kom Linnea ut från rummet,,, och sa förlåt,,, och hon åt upp maten,,, så lätt va de,,,, dessa barn,,,,,

Ha en fin fin Lördag kväll
Pussar & Kramar
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt med trots, NOT :S



Ha så kul på ullared på mån, sist jag var där är väl, ja ett år sen nu när jag tänker efter hehe... MKT FOLK



du tips Ghost går på tv 4 + idag;) Mer Swayze mumma :P



KRAM

2009-10-03 @ 17:30:19
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Ullis o Emil

Hej! Vi ska till ullared på onsdag!! Bra du bloggar därifrån så man vet alla fynd =) Ha det så skoj!!!

2009-10-03 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0