HELG,,,IGEN,,

Ännu en fredag,,, herredjävlar va veckorna går fort,,,, men inte MOI emot,,,
I går efter jobbet hämtade jag tjejerna,,, hem mellis,,, sen fixa middag,,,, kryp i kroppen,,, det är såå mycket som MÅSTE göras,,,, och det är såå mycket grejor öööverallt,, men var ska man börja,,,???

Linnea & jag hjälptes åt att bädda rent,,,, innan vi lägger på lakanet frågar hon,,, varför vi har sånna underlägg i sängen,, kiss underlägg i hennes säng,,,, jo för att om du skulle råka kissa eller kräkas skyddar vi madrassen,, Jaha säger hon,,,,
sen Nattar vi barnen,,, D har kommit hem skönt så jag fick hjälp,,,,, men när vi slagit oss ner i soffan ropar Linnea,,,
MAMMAAA JAG HAAR KISSAT!!!
Va sa hon? sa jag till D,,,,
& hon ropar samma igen,,, D gick in,, jo visst hade hon det i sängen,,,,,
WHAT har hänt 2 gånger sen hon blev blöjfri,,,, för typ 2.5 år sen,,,, va det för att jag berättade om underläggen eller va?? men i morse sa hon,,,:
Mamma nästa gång hinner jag till Toan,,, så hon kom nog på att det inte va såå skönt,,, HAHA ungar,,,
Väl när hon hade somnat,,, fick jag rycket ,,,
Ner i källaren Rensade/skurade/dammsög och plockade i tvättstugan/syrum/toa/gillestuga,,,, PHU,, men RENT blev de,,, så lagon till halv tio slängde jag In handduken,, SKIIT TRÖTT,,,,,

I morse,, upp fixa barnen,,, till dagis,,, (dom skulle fota idag gruppbilden ute kl 09.00) sen in till Jobbet,, haft en trevlig fredag,,,, mycket skratt,,,Och god frukost!!!

 GRATTIS EDWARD PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! 


Efter jobb till systemet,,,,, som ni såg fick JAG visa legg,, JUPP men det är som jag säger till er som ALDRIG får visa,,,
DET ÄR INGEN SKAM ATT VARA TVÅA EFTER MIG!!!!! :)
känndes skönt för samvetet,,, tjejen i kassan blev nästan förvånad,,, att jag va så,, vad säger man "Gammal" mohaaaaa...

Till dagis,,, fixade till barnen bytte om tog ut Linneas 8 flätor dom va SÅ fina,,, sen in & fota,,,
Linnea va duper duktig Lydde & fattade ALLT som fotografen sa,,,
Ida däremot,, VÄGRADE,,, sitta själv,lessen försökte med ALLT,, så vi fick gå ut en stund och vänta,,, sen in igen,,, men NE,,, så hon fick sitta i mitt knä,,,, och jag lixom lutade mig bakåt för att inte synas,,,, men ne inte då heller,, jag killade/lockade/busade/hotade men NE ungen VILLE INTE,,, till slut ETT kort fick vi då hon skrattar,, men då nyns en LIITEn del av min tröja,,, som va grå som bakgrunden så det gjorde inte så mycket,, & hon hade lite dregel på hakan,, men bilden va BÄST av alla,,, så jag valde den,,, fotografen tyckte INTE men den ville jag ha,, herreguud Linneas första foto bet hon sig i läppen & hade tårar i ögonen,,, men värdens finaste ändå,,,

Syskon bilden blev bra,, det va ju kul,,,

Väl hemma,, fixa middag,,, D kom vid halv sju då åkte Nea & jag & handlade Fredags godis,,, för Nea ville ha MYS,, men det tog bara 20 minuter efter vi kommit hem så sov hon i soffan,,,

så pappa & tjejerna får mysa i morgon,, då ska jag på den Obligatorsika Tjej middagen,, denna gång hos Therese ska bli sköj!!! VIN och förhoppningsvis god mat!!!
Sist skänker jag min kollega Rickard & hans familj en varm tanke och STORA KRAMEN,,,, och beglagar sorgen!!!

Hoppas ni får en fin fin kväll
och bra helg,,,
Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: cicci

kanske är något med åldern då. Lucas har också kissat i sängen ett par gånger på sista tiden. Från att ha varit helt torr sedan han slutade. Fast jag vet inte, han verkar så orolig och förvirrad nu för tiden. Ska hälsa på lite på dagis i morgon och se hur han är där för hemma är det hopplöst just nu. Inget är bra....

Barn är det svåraste jag nånsin tagit mig för det är ett som är säkert.

2009-10-20 @ 10:34:05
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0