hemma,,,,,

Borta BRA,,Hemma Bäst, jo som vi alla vet stämmer ju de skiit bra,,, men GUD så najs det har varit,,,,
Måndag morgon Plockade upp Mamma kl sex Och Annsofi halv sju,,, sen drog vi,,, det va bra väglag,ganska lite trafik & få stopp så resan gick snabbt,,,,
Väl framme,,, Hitta parkering,,,, och som ni vet är ju Dörrupplsag VANLIGT på sånadäringa ställen,, MEN jag hittade en Hörnplats som ni såg på bilden,,,snacka om att D hjärntvättat mig,,, *asg*
Sen åt vi lunch,,,,, efter det varsin kundvagn sen SHOPPA vi handlade & handlade & handlade det fanns såå mycket BRA & SÅÅÅ mycket SKIT!!!! men vi va nöjda efter ett par timmar & fulla Vagnar,,,
Ut & sen till Motellet som va JÄTTE JÄTTE fint & fräscht,,, och BILLIGT 595:- /Natt och det delade vi på,,,,



 Jag paxade överslafen,,,,


TOPPEN,,,, sen lite Middag & mera shopping i alla andra affärer och mera GK:s...... det va mycket bättre senare på efm för då va det LITE folk och man hann med att titta på allt inte lika trångt med alla vagnar,,,,,
och GALNA människor,,,,
Men jag fattar INTE hur man kan ha med sig barnen på ett sånt ställe om man ska stooor handla,,, OJOj det va tjatiga/lessna/gapande/hungriga barn & IRRITERANDE föräldrar lite varstans,,, VARFÖR gör man de?? Jaja Alla är OLIKA,,,,,

Efter en hel dag med shopping,,, SOVA,,, & de gick fort kan jag säga,,, vi hade med oss lite vin & cider,, som man fick ta med hem igen,,, HAHA Ingen av oss orkade,,, vi dippade lite chips sen ZZzzZZzzZZzz från alla 3 sängarna,,,,




Upp i tid,,åt lite frukost sen checka ut,,


 ta en vagn & ställa sig i Kö,,,, där ÅXÅ knepigt folk,,, HAHAHA va vi skrattade,,, där stod vi i kön,,, och när dom öppnar fullkommligt RUSAR alla in,, som om man inte skulle få plats??? det va typ 50 pers i kö HAHAHAHA OJOJOJ,,,, men ännu en gång lite folk,, man hann med och titta på allt som man missat & personalen hade fyllt på det som va slut!!! PERFEKT tid att gå in,,, även denna dag fick man en full vagn,,,, men en massa BRA saker,,, Eller????

Vi avslutade handlandet vid elva,,,, då började alla busslast & annat löst folk komma,,, så då åkte vi hem med FULLPROPPAD BIL;;;och pankare än lusen,,,, hrm,,, jo vars mer än 4 och mindre än sex,,,, tusen,,,


,,, även denna resa gick bra,,,,bra väglag & lite trafik,,, med ett stopp i Jönköping tog den 4 timmar hem,,, lagom,,,,
tog en kaffe hos Annsofi innan vi åkte hem,,,
Svärisarna kom med barnen som fick sina saker,, Det va KUUUL,,,


men dom va trötta så vi fixade lite Middag sen badade jag Ida,,, D åkte på Möte,,,, Linnea somnade i puffen,,, då va det bara att sätta igång med att Packa upp allt och slänga i tvätten,,, jag vill gärna tvätta ALLT innan det andvänds känns lite ofräscht,, dock inte jackor & overaller,,,,

För dessa tusenlappar fick jag detta!!!!
 Overaller till båda tjejerna GORTEX


2 regnställ


2 softshell (stavas det så?) jackor


Och .,,,,,


trosor,strumpor,tröjor,underställ,mössor,vantar,fuskollar,pyjamaser,
bälten,t-shirts, champion mysbrallor till D,mjukisar till mig,moccasiner,
parfymer,deo,smink,väskor,nagelack,
hudcreme mmmm Helt sjukt BILLIGT,,,,,


Men om jag säger så här JAG SKA TEBAX TILL ULLAREEEED!!!!!efter denna premiär tur är jag fast!!!!

Och sen sätta sig i soffan & kolla på DH fasen va det slutade spännande,,, & en hel vecka kvar,,,, GRRR

I morogn ere jobb IGEN,,,, jobbat 12-18 så mamma hämtar tjejerna på förskolan,,,,

Ha en fin kväll
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha japp en gång Ullared = FAST I KNOW, vill oxå dit men får vänta tills W är större så vi kan ha barnvakt, känns för tidigt än... KRAM



Såklart massa fint ni köpt, gillade overallerna till töserna

2009-10-07 @ 07:37:32
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Och en sak till, nä jag hade aldrig tagit med mig barnen dit heller, har aldrig tagit med Nova, vill inte att hon ska sitta i en kundvagn en hel dag... Då har hon roligare hos farmor/mormor...

2009-10-07 @ 07:39:43
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Kajza

Synd att ni inte hojtade i Jönköping... Men härligt härligt med en massa shopping... Skulle oxå behöva åka ner... Shit vad man får med sig hem!!!!

2009-10-07 @ 18:16:59
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: Tessan

Tänk att av ALLA som tjatat om Ullared hit och Ullared dit och jag har varit måttligt intresserad så NU... du övertygade mig. Nu ska jag dit!! Nästa höst åker jag och köper vinterkläder till barnen. Jättefina grejer och de är ju så söta när de är likadana =) Jag försöker litegrann att ha lika på Melwin och Tilda fast olika färger. Dock växer ju hon ur sina grejer så otroligt fort så det är ju inte så lätt att hänga med och de gånger jag ansträngt mig när jag klär dem så bajsar hon ALLTID ner sin outfit runt frukosttid... så där får man för att man försöker. Kram Tessan

2009-10-08 @ 12:07:47
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Bianca :D

Men gud va mycket kläder ! dom är jätte gulliga ;)

2009-10-12 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0