I morgon

JAA i morogn åker jag,mamma & Annsofi till ULLARED,,, premiär tur för mig,, tur att jag åker med en erfaren ullaredare,,, ANNSO,.,,,,det ska bli skoj,,, jag tar med mig en flaska rose vi kan sippa på i morgon kväll,,,, ska bara innhandla lite fanta till de,,,,

I dag har vi myst,,, hela familjen,,, D fick sovmorgon,,, jag åt frukost med tjejerna,,, När D vaknat åkte jag & Linnea till Ica och handlade div Bullbak grejor,,,, sen hem & BAKA,,, Jätte mysigt,,, googlade fram ett nytt recept som va TOPPEN!!!!
Bullarna blev GOOOODA & Stora,,,,
 (klicka där så får ni receptet)

Linnea va såå rolig hon knådade & kavlade och sjööng HÖÖGT
"EEEEN SOCKERBAGARE HÄR BOR I STAAAADEN"
Pappa kom förbi en sväng och fick med sig lite bullar hem,,,, Bra Tajming farsan!!!,,,,

Efter lunch gick linnea ut,,, jag la mig i soffan & slappade en timma,,,D tog hand om bakkaoset i köket!! Tack tack,,
 sen upp packa allt tjejerna skulle ha med sig till svärisarna sen trimmade jag Öronen på Nova,,,
 Hon blev såå fin,,,,
Vi åkte & lämnade tjejerna och fick lite våfflor,,, Linnea va såå MAMMIG,,, satt i mitt knä och sa att hon kommer att sakna mig massor,,, sen när vi skulle gå så va hon såå lessen,, ÅÅÅ min lilla gumma,,,
Ida däremot pussade glatt mig och vinkade hejdå,,,, men Nea,,, OJOJ stora tårar,,, Nästan så att det är Jobbigare då HON är lessen än när Ida är det,,,,
Så jag LOVADE att ringa i morogn Innan dom åker till dagis,,,,
ÅÅHH vad jag Älskar dom,, man känner efter mer då dom INTE är hemma,,,,
Dom ska sova där 2 nätter när jag är borta,,, D jobbar ju så mycket & på tisdag kväll ska han på Plog möte,,, så farmor/farfar åker hit med tjejerna & lägger som så jag har som hemma på Onsdag så det är dags att Jobba,,,

Nu sover Daniel,,,, han va inte heller pigg,,, och hade ont i ryggen,,, jag tror han har somnat på spik mattan,,, Måste in & kolla¨

ha det gott,,,,
jag kommer att  Blogga lite från ULLARED!!!

Pussar & Kramar
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

shoppa lugnt;)

2009-10-04 @ 22:18:11
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0