Lite uppdatering,,,,

Lödrag Jobb,,, nice lite kunder man super kul ändå,, fick ju sällis med edward både dit & hem,,, nu när som ÅXÅ bor i OXD kan vi ju sammåka,, perfekt,,, & mycket trevligt att ha någon att snattra med i bilen,,,,

Under Lördagen ringen min gammla chef Andreas och frågar om JAG ville komma på deras personalfest/10 års fest,,,, OM jag ville OJOJ tack tack för den inbjudan,,,, jag sträcker lite extra på mig!!!!
Så efter jobbet hem där det va TOMT D va på personalfest & barnen va hos Momme/Nisse,,,, så jag fixade till Mig lite sen fick jag skjuts av BÄSTA bonuspappa nisse,,,,,
Väl på Konorab va man VARMT välkommen,,, TACK IGEN,,,, dom höpp på med femkamp,, jag fick mig en Cider och dök direkt in i tävligen,,, men med dom Tävlingsmänniskorna så är det bara att hålla sig i bakgrunden och INTE brilljera,,, *asg*,,,, det va Oerhört Trevlig!!!

 
 Koncentrationen på topp,,,,

 Tobbe In Action

 fina Monita

 Jo kul va de,,,, och det fanns endel som kopierade ANNAT!!!!

 PIL....

 Jag Monita & Tessan

 Henke & Tessan SÅÅ KÄRA!!!
 
Jag & tobbe

 Jag & Min förra Chef ANTE

 feströöka,,,,



 Henke & Bettan

 Gammla Kollaget vi gjorde då jag Jobbade där,,, Va kvar,,,

 ett Foto på mig då Linnea va ett år,,,, satt på en tavla,,,

 Kortet på Mig & Tessan va Åxå kvar!!!!


Efter de gick vi till Bokat bord på Olearys där vi fick drinkar/mat/vin och en USEL fotbollsmatch,,, INGA kommentarer!! Inte för att JAG gillar fotboll men detta va INTE Kul,,,Förlora Mot Damnamark?? VA?? jisses,,,,

Vi festade/sjöng/gapade/drack/SKRATTADE och hade fantastiskt kul,,,,, D med lite personal kom med dit,,,, efter fotbollen blev det ganska folktomt,,,,, och jag va TRÖTT så vi tackade för oss & fick skjuts hem av BÄSTA Nisse!!!
Eftersom jag Jobbade idag så va det BRA att vara hemma i tid & inte dricka mer,,,,

 allihopa!!!

 ante & moi,, men kolla Ofräsch väggen är,,,,,,

 Kontorab Flickera,,,,


Vill ni se ALLA bilder från Lördagen klicka HÄÄÄR!!!

I dag plockade jag upp E sen åkte vi in till Jobbet,,,,, stannade till på MCD och handlade LUNCH,,,, GOTT
dagen va SEEEEG dåligt med kunder och jag va ju ganska trött,,,
Efter jobb Hem där väntade barnen och fam Åberg,,, vi fikade & snackade barna lekte och kollade på film,,,, sen kom vi eller Karin på den Brilljanta IDEN att köpa Kina mat!!! sagt & gjord,,, vi beställde på LONG i oxd och moffade i oss,,, ÅÅÅÅÅ va gott!!!!

Barnen va trötta,,, somnade ganaska snart,, jag har plockat undan lite sommar jackor och lyft fram lite varmare kläder,,, det behövs nu,,,,,

I morgon ere jobb,,,, men jag är ledig på Tisdag sköönt!!!

Hoppas ni får en Fin söndagkväll

Sist men Inte minst

ETT STOOORT TACK TILL ANTE/BETTAN SOM BJÖD MIG PÅ EN UNDERBART TREVLIG KVÄLL,,, SAKNAR ER!!!

& TACk till MAMMA & NISSE som ALLTID ställer upp med barnvakt & Skjuts!!! NI ÄR BARA BÄST!!!!!

Puss & Kram
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0