ONSDAG,,,

I dag fick vi sovmorgon,,, så gott det gick iaf,,, barnen vaknade vid halv sju,, eller Linnea vaknade då,,,, Ida vid sju tror jag,,,, Vi tittade på tv & myste i sängen en stund,,, sen upp fixa frulle.... plocka undan ,, duscha Linnea som lyckade somna i går & missade badet,,, sen klä på tjejerna,,, bädda fixa snygga till mig & till dagis tjejerna va så fina i sina nya ULLA jackor,,, (fotar i morgon)
 & sen in till Jobbet,,,,det är alltid ett litet moment att hitta parkering när jag börjar 12 men hade flax i dag,,, en bil som åkte på "Gratis" parkeringen och det platsen snöt jag!!! & jag slapp fick parkera,,, PHU sköönt nu när jag åker Tattar golfen,,, den är lite svår att få i växlarna ,,, men jag slapp iaf trixa med de,,,,

Dagen har gått Fort,,,, ganska lite kunder men mycket trevligt folk,,,,och endel gubbar som vill skämta till de och munhuggas med tjejerna i butiken,, och jag är inte sen att haka på,,, *asg*

Mamma hämtade barnen i dag efter mellis,,, så dom va inte så länge idag,,,, D slutade skapligt så han körde hem några lass grus & i morogn ska han & en kompis fixa det sista på framsidan,, & har jag tur Kommer trappen på Plats,,,, HOPPAS så vi slipper ta Garagevägen,,,,,

Jag jobbade ju till 18 så jag va hemma vid halv sju,,, då hade D & barnen ätit Linnea hade beställt Potatismos & Korv,, så jag fick lite mat då jag kom hem med,,,, GOTT

Nu sover barnen i sina sängar,,, Jag gluttar lite på Bonde söker fru,,, & väntar med SPÄNNING på GREYS!!!!

Ha en fin kväll

Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

UNDERBARA GREY´S



alltid trevligt att läsa din blogg KRAM

2009-10-07 @ 20:37:00
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0