PUST....

ÅÅ villken helg,, dock en BRA helg,,,, i går lördag,, skulle vi fixa på tomten,, men det regnade och blåste,,, så vi bestämde oss för att ta en FAMILJE dag,,, det händer typ ALDRIG,,, vi styrde kosan mot MC Donlads där det va ansiktsmålning, och Pirat tema,,, '
'Men döttrar som jag har ville Linnea INTE vara pirat utan Hello Kitty,, så det fick bli så,, men om jag ska säga det själv,, hade jag fixat de MYCKET bättre,, men Nea va nöjd,,
Vi käkade och myste INGEN stress,,,,
Efter maten visste vi inte vad vi skulle hitta på,, så vi bjöd in oss på fika hos Frida,Sam & Emmie,,,, JÄTTE JÄTTE mysigt,, vi träffas så sällan,,, tack för de!!!! Kram på er!!!

Sen hem,,,, & hör & häpna SLAPPADE,,,, jag halvsov en 30 minuter i soffan innan jag snyggade till mig inför Tjejmiddag hos therese,,, I går va det hennes tur,,, Hanna hade försökt mjölka henne på Mat info,, och hon sa HÄMTPIZZA,,,, hmm,,, men hon hade fixat det super duper med egen pizza och skita god efterrätt,,,, TACK TACK vi hade jätte trevligt snackade & vinade,, men det blev dock tidigt,,, Alla va såå trötta så jag kom hem vid halv tolv lagom berusad,,, kanske tur att jag INTE stannade och gjorde en favorit i repris,,,,, förra gången vi va hos oss va jag & therese sent uppe & jag blev LIIITE men bara LIITE över förfriskad,,, HAHAHA





























Söndagen blev jag väckt av familjen att frukosten va klar,,,,, skönt inte bakis,,, D gick ut & började röjja på tomten buskar & träd.... jag fixade lite inne sen ut med barnen vi va ute hela dagen... Jätte sköönt & vi har fått MASSOR gjort,,, och fick LORTIGA barn,,,,, vi åt lunch med Grannarna Hensy & Agneta som hjälpte oss hela dagen,,, TACK för de,,, våfflor stod på menyn,, och dom hade med sig egen kokt hjortronsylt OMG såå gott,,,,,
det är bland det GODASTE jag vet!!!!











Pappa kom föbi på efm och fikade med oss,,, han & tjejerna ritade,,,, i morgon lovade han Linnea att han kör henne till Ministrålarna,, sköönt för mig,, jag hämtar dom vid halv fyra och måste åka in dit vid halv fem och helst fixa mat därimellan,,, så jag är jätte tacksam att han hjälper mig!!! Så jag & Ida är hemma & fixar Middag till dom kommer hem,,,,


 Tjejerna älskar Sin Morfar,,(jag med så klart) Skriker då som ser bilen,,,, och ska vara på honom båda två,,, och han kramas & pussas med dom,,,,läser/leker/busar,,  


Vi har städat & plockat,,, så skönt D dammsög,, jag moppade,,, ÅÅ va det är Najs att ha honom hemma & få hjälp,,,, 
 nu sover barnen vi har kollat på Parlamentet och ätit nacho chips,,, smarrigt!!!

D jätte trött givk & la sig,,, det ska jag med Göra hänga upp en tvättmaskin med GEGGAMOJJAKLÄDER först

Ha en fin kväll,,,
Puss på er!!!
FIA

Kommentarer
Postat av: Malin

Månadens blogg tävling hos mig ^^ Anmäl dig gärna!

Kram

2009-10-18 @ 21:50:56
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0