RENT!!!!!! :)

OH JAAA nu är det RENT hus här hemma,,, städat från topp till Tå,,,, dammat/dammsugit/moppat ÖVERALLT och det är sååååå skönt,,,,, har även tvättat så nu är det TOM korg!!!! JIHOOO

D har monterat spots i köket det blev bara såå bra!!!! KOLLA ska nog fixa listerna till helgen så jag kan få upp gardiner,, sen ska vi jaga en snygg lampa över bordet!!!




Passade även på att tända ljus och göra Höstmörkret mysigare!!!


Barnen vaknade TIDIGT,,, eller nja vi hade ju ruckat klockan lite så det va nog normal tid,,, ;) dom har Målat/busat/BRÅKAT/dansat och kramats idag,,,,

Vid ett av tillfällena då dom bråkade blev Ida så ARG så hon BET Linnea i armen ,,, men då blev Mamma & Pappa ARGA,,,,
Ida lessen & vägrade säga förlåt & krama syrran,,,, men efter ett litet snack fick Nea en LIIIten kram,,, och jag tror hon fatta att BITAS gör man INTE,,, det är min fasa att hon ska bli ett "bitbarn" fyy det vill jag INTE,,,,
Men sicket humör ungen har,,, Jisses,, hur ska det sluta,,,, men på samma gång är hon såå snäll & glad,,, Fis unge,,,, 

Linnea är bästa syrran för det mästa,,, hon lyfte upp Ida på hennes stol tog fram pennor & papper så Ida kunde måla,, sen satt hon brevid & pratade & frågade ida om hon kunde skriva,,,& rita en blomma och div,
 tills jag sa att hon kunde ta pallen & måla hon med,,, Älskade unge!!!!
dom satt faktiskt stilla nästan 30 minuter & målade,, så jag hann torka golven!!!




Nova har hittat en Ny favorit plats,,, HÄR har hon koll på Ägorna!!!


Vi handlade Kina till Lunch,,, på Long i Oxd,, Ännu en gång,,, HANDLA där massa mat & gott!!!!
efter lunch sov Ida vi gjorde INGET!!!! för en gång skull sköönt,,,
Pappa kom förbi och jag klippte honom,,,, & vi tog en kaffe

När Ida vaknat tog vi en sväng till fam T som håller på att byta kök,,, det blir såå fint!!! vi fick gott kaffe barnen lekte,, alla utom IDA som sitter fast i MIG,,,, GAAAAHHH blir tokig!!!! men det går väl över de med,,,

Efter kvällens duschning av tjejerna,,, somnade Nea till Pettsson på bollibompa,,,  tidsomställningen är jobbig,,, Ida höll sig vaken en halvtimma extra sen slog hon igen sina blå hon me,,,
Vi har ätit godis,,, JO FÖR VI FICK INGE LÖRDAGSGODIS!!!!

Nu ska jag Rosta en macka,,, blev såå sugen på de!!! och en kopp te kanske,,,, tv antennen funkar INTE då det är grått & regn,, så vi får nöja oss med 1,2,4 suck missar ensam mamma,,,,, men parlamentet halv nio det är ju SUPER!!!!

I morgon Jobb Mamma hämtar barnen jag jobbar sent,,,,

2 dagar kvar till THIS IS IT!!! YAY


Ha en sköön söndag
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Eva Stridh

Nämen, sicken snygg tröja Linnéa har :)))



2009-10-25 @ 21:27:17
Postat av: helen

vad är det för THIS IS IT du skriver om? Snyggt kök! Kram

2009-10-25 @ 23:09:31
Postat av: Bror Jörgen med familj.

Vad fint och mysigt ni har det.Vi har fått ok från banken på ett hus vi är intresserade av.Ni får höra mera sedan samt bilder.Bamse kramar från bror med

familj

2009-10-26 @ 11:23:45
URL: http://romm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0