SKIIIIIT ANTENN,,,

GAAHAAA blir Galen,, kan INTE se kanal 3& 5 antenn djävel!!!! hur ska det gå i morgon då det är DH??? jag får Hyra in mig hos någon,,,, :)

Jobbat Heldag idag 10-18 dagen gick skiit fort hade en hel del att göra,,, KUL,,,, skrämde skiten ut Pär,, MOHAHAAAA underbart annars är det bara jag som blir rädd,,,,, hahahahahahahaha jag ser honom framför mig,,, jisses,,, villken MIN,,,

Fick med mig MIN Mahmoud på Lunchen sprang i alla affärer för att hitta Halloween kläder till tjejerna,, men SHIT SHIIT va dyrt,,,, så det blir ett litet hopkok,,, och andsiktsfärg,,,,,
Blir nog Jätte bra dom ska fira Halloween på fredag SPÄNNANDE ,,,
idag hade dom Pysslat hela dagen LINNEAS BÄSTA,,,
Hörde att vissa förskolor i Oxd INTE kommer ha LUCIA firande,,, VA FAAAAAN det är ju för barnen skull,,, det är ju underbart dom övar på sångerna och får visa familjerna när dom sjunger,,, det är ju Hur mysigt som helst HUR KAN MAN välja att INTE ha det,,, hade det varit frösäng hade jag blivit VARULV!!!!!
ett år va det en pappa på dagis som övade med barnen och spelade gitarr JÄTTE kul!!!!
Alla är ju så fina & duktiga!!! vi va ute förra året trots regn & kallt men det va Mysigt ändå!!!

Mamma hämtade barnen vid 4 men D slutade vid fem så det blev inte så sent,,,,
När jag kom hem sov barnen & D somnade i soffan strax efter,,, så vi ska nog bädda ner oss,,, ska ju upp tidigt i morgon!!!!

Jag jobbade ju till 18.15 Tove hade varit på stan så hon åkte med mig hem,,, vi stannade till på MCD och käkade snackade & hade TREVLIGT!!!! Tack Tove det va Mysigt!!!

Nu kollar jag på Tinas Cookalong,,, Viktoria Silvsteth är med OMG,,, hon är bara FÖÖR mycket,,, & nu har hon ÄNNU större läppar,,, hmmm nästan i samma size som Linda Rosning,,,,,INTE snyggt!!!


kollade lite på You Tube förut!!!
SUNES JUL,,, bara såå bra pappa Rudolf,, herreguuud så kul,,, ta er tid att kolla på denna!!! Fasen va jag har skrattat,,,,




Ha en fin kväll

Puss & Kram
FIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har du en blogg du vill höja med lite fler besökare? testa att bli medlem här,http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jennikemikaela, och håll dig aktiv så kan du få flera hundra läsare om dagen! Kram!

2009-10-28 @ 10:54:32
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0