EFFEKTIV!!!!

Mm kan jag loova att jag varit idag!!!! Va ju som ni kanske såg hemma med Lilla Ida som va febrig i morse & på förmiddagen,,,, vi lämnade Linnea på förskolan sen hem dammsög tvättade 3 maskiner tvätt, torkade golv,,
 Ida sov 3 timmar efter lunchen,,,, fick ringa till mamma så hon kunde åka & hämta Linnea för jag ville inte väcka ida,,,, & det gjorde hon bästa mamma!!!

När Ida vaknat åkte vi till Momme med en proppfull Ikea kasse med Täcken kuddar & överkast som jag torkade i hennes tvättstuga jag har ingen tummlare ÄNNU vi ska köpa FORT för nu är det nästan slut på hängauttvätten sesången,,,,
Linnea skulle åka med Fanny & Nora på Ministrålarna idag,, så jag skjutsar hem henne så hon fick byta om till sin RÖDA tröja,,, när hon hade blivit Upphämtat åkte jag ner till NYA gör det djälv bil tvätten och tvättade bilen både ut & innvändigt!!! hade ju fått ORDER om det av D....
Så nu är den ren & fin IGEN behöver Bara dra av med en trasa på instrumentpanelen och sätena,,,,,
SKÖNT för samvetet de med,,, Rent hus & ren bil & nytvättade täcken & kuddar!!! Sjuk i huvet man är va???

Sen till mamma fick mig lite middag,.,, hämtade Ida/nova & all tvätt hem plocka upp allt bädda rent i sängarna och ta emot Linnea som kom hem,,, dom fick lite mackor & mjölk sen kom D hem vi hjälptes åt att natta barnen SHIT VILLKET LYX!!!!
ååå såå skönt det va!!! Han tog på dom pyjamas & borstade tänderna sen Läste han saga för Linnea och vi tillsammans körde lite till 5 minuters metoden på Ida,, som verkligen VÄGRADE sova,,,
ojojoj så ja jag va klen,, efter 50 minuter fick hon ligga med mig i sovrummet & titta på Idol,,, D kollade på färjan i soffan,,, så hon somnade på stört,, Vår lilla gummis!!!

Nu har jag målat naglarna och vi kollar på Anna Anka,,, Jisses D tycker hon verkar TOPPEN,, ha haha jo med den inställningen så villka karlar skulle inte göra det,,*asg*

I morgon ska jag jobba, efter idas Långsovning i dag försvann febern,,, så det är Dagis i morgon!!
Och mamma kommer in när jag slutar vi ska boka resa till nästa sommar,, mamma fyller 65 så vi åker med syrran/bror/bonusbror/bonussyrra och alla kidsen skuper skoj!!!
Det blir tunisien Ska bli Najs,,,,  HIT SKA VI!!

nä nu ska jag slappa upp tidigt i morgon ska ut & ställa värmaren på bilen så den är varm till vi ska Åka i morgon bäst att göra detta till en vana eftersom jag har SKRAPA RUTOR FÖRBUD på volvon,,,, den har aldrig blivit skrapad,,, och det är ju sköönt med varm bil på mornarna,,,,

Ta hand om er
Puss & Kram
FIA
 

Kommentarer
Postat av: Bästis!!!

Ha ha ha!!! Skrapa rutor förbud!!! Det är bara DU som kan få dset!!! :) Daniel Daniel Daniel!!! :)



Gud va kul med semester nästa sommar! Och Tunisien! Vi va supernöjda när vi va där, så det kommer bli asa-bra!!! Förretsen så åker ju vi alldeles snart. LÖÖÖÖRDAG!!!! Bara 4 dagar kvar!!!



PUSSÅKRAM!

2009-09-29 @ 07:44:44
Postat av: Jessica

flitig kvinna

2009-09-29 @ 21:17:11
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0