Fredag I MÖÖÖRA!!!!

ÅÅ idag har det flutir på bra,,, FULL FART på jobbet ,,,,,, dom första timmarna,,, jisses va folk jag stod ensam i kundtjänst första timman,,, oj va den gick fort hade att göra HEEEELA tiden,,, skiit kul,,,,,
Som ni såg på en av bilderna ska Linnea få en Cyckel av fam Lagsjö!!! TACK TACK snälla ni,,, underbart kul
Vi ska åka & hämta den i morgon kväll,,, tänkte att jag & tjejerna ska åka till MCD i morgon efter dagis & äta middag,,, sen till coop för att handla stödhjul till Nya biken,,, och sen en fika i bryngan hos fam F!!!!och hämta cyckeln full fart...

Efter jobbet hämtade jag barnen sen stannade vi till Hos mamma & tog en kopp kaffe,,,, barna fick en liten väska med godis Tack snälla Momme!! oj va dom smaskade och extra busigt eftersom det inte va LÖRDAG,,,,,
sen hem och fixa lite mat,,,,,
D fortsatte att gräva snart snart klart,, men han behöver lite hjälp så vi hoppas nån snäll vän kan ställa upp i morgon efm ,,,,

Vi snackade på lunchen idag på jobbet om att man bara skäller & gnäller och är stressad och irriterad på sina små barn,, SÅÅ tåkigt,,, att man inte kan tänka sig för en extra gång innan man gapar,, jag är EXPERT på att skälla på Dom vid stressade tillfällen,,,, som om det skulle gå fortare då,,,, SUCK ÅNGEST så idag tänkte jag på det och jag har inte skällt en enda gång på barnen utan pratat vänligt med BESTÄMT vid endel tillfällen,,, *fniss* och det har funkat skita bra,,, hoppas barnen märkte skillnad med,,,,

Det gick HUR BRA som helst att natta ida i kväll med,,, efter bad så busade hon med pappa D jag läste för Linnea och sen la han henne i sängen och sa godnatt,,, hon låg och snackade sen somnade hon HELT underbart!!!!utan tårar!!!STOLT MAMMA,,,,

Linnea har även hon brilljerat idag hon är såå snäll,, om jag är snäll,,,, :P
och dansat & sjungit för mig!!! Kolla bara!!!!
Ministrålar för hela slanten nu!!!





& en liten till när syrran dansar med,,, HAHAHA va vi skrattade synd att jag inte filmade hela dansen,,, men en annan gång kanske,,,,,
  ,


Nu IDOL,,,, men shit va många klantar sig,,, :/ men vem fasen skulle inte vara nervös,,,, huvva jag hade inte klarat den pressen,,,,,

Ha en fin kväll
PUSS PÅ ER
FIA



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh ja det där med att skälla känner jag igen, suck... Tänkte faktiskt också på det häromdagen...



Hihi vilka söta töser du har... Härligt!!!!



Fredag i morgon ja underbart...



Kram på er

2009-09-24 @ 21:28:12
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Lola

Haha Idol nästa :-), gud så söta de är.

ja det där med att skälla ja..... Tycker inte ja gör annat än tjatar & skäller. Tänkte precis som du härom dagen att ja måste göra nåt åt det men inte så lätt när man aldrig får sova & humöret tryter. fast i morron är en ny dag & jag ska fasiken klara en enda dag utan att gorma, ska prata lungt men bestämt med lillfisen, det är ja skyldig henne. gud va dåligt samvete jag fick nu. tack för påminnelsen Fia. Kram på dig

2009-09-24 @ 22:03:12
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Kajza

Ja du man skäller alltför mycket på sina barn... Så även jag men men om man försöker så går det säkert att minska skällandet... Såå glad när jag läst din blogg!!!! Kram Kram

2009-09-25 @ 16:11:45
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0