HELG,,,,

ojoj fredag IGEN,,,, jisses jisses va veckorna flyger fram,,,,, '
Dagen på jooobet har barit bra,,,, ganska mycket folk,, det kom lixom i vågor,,, men kul som vanligt!!! som ni såg fick vi ju godaste kladdkakan från vår lilla praktikant,, OJOJ så god,,, och jag ska försöka fixa recept,,,,
efter jobbet hämta barnen hem,, byta om på Lort grisarna,,, sen in till MC Donalds som jag lovat,.,,Jag & tjejerna dom va så snälla vi hade mysigt åt och åt,,, sen åkte vi till Fam lagsjö och hämtade Linneas Cyckel som vi fått.,,,, ÅÅ va den va fin,,,<TACK SNÄLLA NI EN LITEN   TILL ER!!
 Linnea va såå glad,,, när vi skulle åka gick hon ut lite innan oss,,, så när vi kom ut stod hon & fingrade på den precis som att " vi ska ta med en va?" vi fick såå gott fika en djävla massa fikabröd,,, gott va det och choklad ÖVERALLT tack gode guuud för Våtservetter!!!!

Ida va varm,,, tror hon hade feber, men vi fick en liten spruta med Alvedon hos dom,,, TACK,,,, Hon hade varit extra gnälling på dagis i dag med,,, så nått e på G..... SUCK

Barnen somnade i bilen på väg hem döds trötta,,, det tog 3 minuter för Linnea,,,, haha det sista hon sa med hes trött röst innan hon somnade va:
-mamma jag vill ha FREDAGSMYS i kväll,,, haha gumman,,, vi får ha Lördags gos istället,,,,
D skulle få hjälp av bengan med grävandet,,, man han kunde tydligen inte komma,,, TRIST så vi hoppas det blir lite mer gjort i morgon,,, jag jobbar ju men täkte gå lite tidigare så han kan köra på efm,,,,, maskinen ska vara tillbaka på Måndag,,, så det blir hela söndagen med,,,,, stackarn han är såå trött nu,,, sover i soffan sköönt sköönt när detta är över,,,,För hela familjen,,, s Tå kanske vi kan umgås på helgerna IGEN,,,,,

Linnea va så rolig i dag,,, när vi va på väg in till dagis i morse flög ett helt gäng med kajjor förbi hon säger:
-Mamma kolla ett helt stjärnfall med fåglar,,, hihi
sen när jag hämtade henne & frågade va dom ätit idag säger hon
-Flygande Kyckling,,,,, efter en funderare fattade jag FLYGANDE JACOB!!! hahah underbara barn,,,,,

I morgon är det som sagt jobb,, det ska bli trevlig LÖNEHELG så jag antar att det blir drag,,,, KUL,,,,
Vet ej vad som händer i morgon kväll kanske ska man ta fram en File och grilla,,, Gott gott!!

nu ska jag Bära in D i sängen sen sova,,, johodå jag ÄR STARK!!!  :P slänger upp han på ryggen bara!!!!


OO SIST MEN INTE MINST GRATTIS GRATTIS  TILL CECILIA (min kollega) & TOBIAS SOM FÅTT EN LITEN TJEJ  5 VECKOR FÖR TIDIGT,, ALLT HADE GÅTT BRA MEN DET BLEV AKUT KEJSARSNITT!!! STOOORT GRATTIS!!!


Ha en fin fin kväll VÄNNER!!!

Puss & Kram
FIA

Kommentarer
Postat av: Kajza

hehe det där med flygande Jakob är kul då min lillebror heter det så när vi åt det sist så frågade Rasmus: Va ska vi äta Jakob??? Nä sa jag maträtten heter bara så¨.... ;)

2009-09-26 @ 18:23:33
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0