LEDIG ,,,,

Idag har jag varit ledig,,, men jisses va jag har FLITT runt,,,, (jo så säger man i Norrland,,,),,,, började morgonen med frukost,,, tjejerna fick äta framför Tv:n SPÄNNANDE;;; & jag fick SITTA jo jag sa SITTA och njuta av min frukoste i hela 10 minuter,,, det är inte ofta man gör de,,,,
Sen va det dags,,, tvättade fönster i sovrummen,bytte gardiner,

Vårt rum,,,, med den snyggaste porr takfläkten.,, hahaha men åå så bra den är på somrarna,,, men nästa år köper vi oss en ny snyggare!!!

 Idas Rum,,,,


Linneas rum,,, Hon valde själv,, DÖSKALLE gardiner,,,,, :P ooooo LÄBBIGT VA???


Körde flera tvättmaskiner som jag hängde ut,,,dammsög hela huset övre & nedre våningen,torkade golv,plockade,,,
Pappa kom förbi så vi åt lunch ihop,, Blodpudding,, det va bara såå gott Alla ÅT & ÅT!!! tjejerna Gillar det massor,,, sen slängde jag Ida i säng,, hon fick sova en timma väckte henne & ner till BVC för 1,5 års kontroll det gick Jätte bra hon väger nu 11.185 och är 81.5 lång,,,,Gumman hon kändes så stor då man satte henne på vågen,,,, sen fick hon ju spruta i benet!!! gumman hon blev som en FIJOL sträng spände sig hela hon,,, sen grinade hon en skvätt men det gick över ganska fort,,,,
Men hon följer kurvan exemplarisk,,,,,

Efter bvc handlade vi med oss fika & åkte till mamma hon & Nisse flyttade idag in i sin Nya Lägenhet Jättefin det kommer bli SUPER bra där,,,, dom va såå nöjda,,, så vi fikade en snabbis sen ut,,, och testade lekparken som ni såg på bilderna,,,
Fia som bodde i lägenheten innan hade lämnat en sån vit skofacks hylla i hallen,, fasen va det är bra,, nu ska jag åka till ikea & handla 2 sånna till Hallen,,, att ha skor/vantar/mössor & annat kraffs i,,, måste ha förvaring nu!!!! och dom är INTE dyra heller och sånt gillar jag!!!! :P

Sen hem Linnea gick till Alice & lekte,, jag & ida började med middagen,,, eller nää jag fixade mat hon nallade korvbitar,,,, Korvstroganoff &  potatis till Middag!!!
Sen åt vi,,,, som vanliga ingen D hemma till Middagen,,,,
Efter maten Badade jag barnen,,,,, och nu ligger dom i sina sängar,,,, Linnea kollar på film Ida,, ja vad gör hon?? pillar med sina mjukdjur tror jag om hon inte somnat redan,,,,
SKÖNT,,, det är ju Idol om ett tag hur bra som helst,,,,så det blir tända ljus & grönsaker & dipp till de,,,
Tror att det är MIN tid på månaden snart,,, HUNGRIG & sugen på gott HELA tiden,,,, men men man får försöka tänka sig för,,, dessa 30KG vill man INTE försaka!!!

NU 19.30 kom D hem trevligt!!! så nu ska vi umgås,,, innan idol börjar menar jag!!! *asg*

Ha en fin fin kväll
KRAM FIA

Kommentarer
Postat av: Eva Stridh

Nämen vad det du säger, ska din mamma flytta ifrån Hagvägen? Det var värst... fast den lägenheten var kanske onödigt stor för dem.

Men åååh vad jag trivdes där! Längtar nästan tillbaks ibland, när det var enkelt, ordning o reda, nära till jobb o dagis osv :)

Kram kram!

2009-09-16 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0