NAMNSDAG!!!

Jaaa idag har vår Lilla IDA namnsdag!!!!Grattis Alla Idor,,,,som ni såg på bilden fick hon Bilden en liten Pez,,,, Linnea fick så klart en hon med,,, & dom smaskade som bara den!!!!

Men Helgen då,,,, Jobbade Lördagen & Söndagen,,, det va Lungt,,,, knatade hem kl två på lördagen eftersom jag skulle på fest & ville träffa familjen lite,,,
Snyggade till Mig & sen Kom Hanna/Rune och hämtade mig,,,, vi plockade upp Therese sen in till Elin där hon & hennes syster va!!!! fick skumpa/grönsaker/dipp/chips och lite mera God dryck!!!
Vi spelade MUSIK & sjöng allt från Nordman till Iron maiden,,,, hade såååå djävla skój,,,, 
Dock gillade INTE grannen det,,,, vid elva ringde han på & bad Oss att Dämpa,,, HAHAHA redan elva,,,, men vi gick på krogen strax efter de!!!!!
Birgers,,,, dansade Slager,,, vi hade JÄTTE kul,,, trots att det va DÖÖÖÖÖ lite folk,,, men det gjorde inget nästan att man hade HELA dansgolvet för oss Själva,,, MOHAAAA villket kunde behövas vi med våra MOves!!!! *asg*
Therese man Peter kom & hämtade oss efter en god Kyckling rulle!!!!

Kylen Påfylld,,,,,














Jag & Bästisen Hanna!!!!





 Hmmm Nån som fastnat???



 Elin kör PIRELLI!!!!!










Trasiga strumpbyxor,,,, Fixas med nagelack,,,,

 Som måste Blåsas Torrt

 MM LIIITE folk på Dansgolvet,,,, eller inte lite,,, BARA VI

 Men vi hade skoj iaf!!!!!



 Hannas super snygga skor!!!!





 Mat!!!!!



Söndag vaknade SLITEN till Tusen,,, men men bara att bita ihop och ringa Bonuspappa Nisse som körde in mig till Jobbet,,,, Ida hade somnat så D kunde inte!!!! TAck Nisse!!!
Det va seeeeeeegt på jobbet tur att det bara är 4 timmar!!! Familjen kom & hämttade mig,,, vi handlade sen hem gräddade några snabba våfflor.,,, sen kom Bengan/Elle/Malte Tobbe/Therese/Thelma Magnus/Sussie/Lovisa,,,, och alla hundar,,,, vi va 8 vuxna 5 barn & 4 hundar,,, HAHAHA men ALLTID lika kul,,, Fikade Annanas Paj & Glass snackade skit & barnen lekte,, Hundarna rensade golvet efter ALLA smulor!!!!
Sen Kväll,,, TRÖTTA va vi alla !!!!!
 Linnea Ida & Thelma



 Linnea Malte & Ida




Idag Jobbat!!!! 8-14 Hämtade kidsen hem lagade Köttfärslimpa,, som vi slängde i oss,,,, sen byta Om,,, och in till stan igen,,, Linnea hade ju Mini strålarna Kören idag,,,, jag lämnade henne där sen åkte jag & Ida till Sussie på en snabbkopp kaffe,,,, på dom 20 minutrarna han vi med att:
* bli nerspydda av Lovisa
*hälla ut saft över hela bordet
*dricka kaffe
*ta en kaka
*torka kladdigt barn
*snacka skit

hahaha sen Hämta upp Linnea & hem,,,, fikade oboy och mackor framför bollibompa,,,, Bada Ida lägga henne,,, duscha Linnea och sen SOFFAN!!!! tack tack,,,, D Jobbar fortfarande,,,,Han visste INTE hur dags han skulle komma hem ikväll,,,,, ;( Trist!!!

Jag Börjar få ont i halsen,,,, Fasen ÅXÅ vill INTE bli sjuk igen,,, jag va ju för bövelen NYSS magsjuk,,,,, Så slå bort dom tankarna!!!!

Hittade en liten bild på tjejerna i kameran,,,, avslutar dagens blogg med den!!!!



Puss PÅ er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0