Söndag!!!,,,

Fick liite sovmorgon i morse,,,, till nio,,,
 MEN under den timman ensam i sängen så kom barnen in 10 gånger linnea kröp in under täcket med sin fick lampa och lyste,,, ida tjattrade på,,, GAAAAHHH låt mig VA!!!!!!!
så det va bara att kliva upp & käka frukost,,,, D va duktig & gick ut och fortsatte gräva linnea gick ut och lekte,,, och jag efter jag plockat undan frukosten så SKET jag i allt som hade med städa att göra & tog med mig ida & gick ut,,,,, jo jag laddade en maskin tvätt så klart,,,,  men vi va ute några timmar på förmiddagen, trots att Ida hade feber SUCK 39,6 mitt på dagen,,, men lite frisk luft gör en gott!!! och hon verkade inte lida,,,
,







 Mys i lekstugan,,,

 Geggamojja





 Linnea & Wille





 Linnea hade bakat bullar i stugan,,,

 Hon tyckte pappa behövde en fika paus,,,,,

 Fick bort den STORA STORA stenen,,,, men villket skit göra.....


Det har varit en bra dag,,,, Linnea har cycklat massvis på sin nya cyckel,, sköönt,,,,
sen blev hon ju lite utanför,, några av barnen på gatan va dumma & hon fick inte vara med,, Hon va såå lessen,,, lilla gummis.... så hon fick komma in & spela Data en stund,,
men sen kom barnen och ville att Hon skulle komma ut igen,, och dom sa förlåt med,, det va snällt & bra gjort,,, så sen va hon ute & lekte igen,,, fasen dom kan vara så dumma mot varandra,, & Linnea är åxå jätte dum ibland,, men vi försöker pränta in att ALLA måste få vara med att leka men får INTE vara dumma mot varandra,,, men denna åldern är ju en sån ålder,,,

Ida ville INTE sova ikväll,, så vi körde 5 minuters metoden igen,,, MEEEEn det gick inte sen va hon så lessen så hon fick komma upp & somnade i D:s famn på 2 sek,,, gumman,, Men hon har ju FEBER,,, jag vet att vi sabbade nu men vi kör i morgon igen,,,,

Nu ska vi knoppa får se om jag blir hemma med Lilla Ida i morgon Hoppas HOPPAS hon är så pigg att hon kan gå på förskolan,,, men men

Ha en fin fin söndag
Puss & Kram
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0