TRÖÖÖÖÖÖTT

OH ja shit va trött jag va i morse,,,, ZNARK,,,,, Linnea kom i natt till oss brukar hon ALDRIG göra,,,, så hon kröp upp hos mig,,,, sen vaknade jag efter en timma av att hon låg som pippi,,, jag hade hennes fötter i huvudet!!! sen vaknade Ida ,,, D hämtade henne,,, så jag hade ett barn på varje sida,,, snacka om trångt,,, så när klockan ringde sex va jag inte människa,,,, men upp duscha,,, snygga till mig, barnen målade,,,,
Lämna barnen på dagis och till Jobbet!! där va det som vanligt,,, KUL,,, men lite kunder dock,,,,

Efter jobb åkte förbi på Kontorab hälsade på gammla kollegorna,,, SKÖJ!!!
Hämta barnen på dagis,,, sen åkte vi till Tove/Greta och Nils på en fika,,, trevligt,,, barnen lekte vi snackade skit,,,,
Hem Laga mat,,, skagenpanna & ris,,,, medan jag lagade mat somnade linnea i soffan,, hon va SÅÅ trött,,, så hon slocknade halv sex utan middag,,, får se när hon vaknar i morgon,,, Gumman,,,,
Ida däremot höll igång till åtta,,,, Så D hann träffa henne en stund,,,,
Jag passade på att Damma Överallt sköönt så nu behöver jag bara dammsuga i morgon,,,,
LEDIG i morgon,,,
Ida ska till BVC på 1.5års kontroll Spruta är det då tror jag,,,,
sen åker vi in till Sussie på mellis,,,, Det ska bli skoj,,,, om jag nu får komma,,,?? känner att det är förskylning på G.,.,, får se hur jag är i morgon,,,,

I natt somnade Patrik Swayze in,,, efter en kamp med Cancer,,, Vila i Frid,,, och som ALLA 70-80 talister ligger Dirty Dancing oss varmt om Hjärtat!!!! ÅÅ undrar hur många gånger man sett denna UNDERBARA film,,, och bara Önskat att man kunde dansa som dom!!! *fniss*


Därför Bjuder jag på ett klipp!!!
 



Även DENNA!!!! OH MY,,, FÅR INTE MISSA!!!!!!!


Ha en fin kväll Mina vänner,,,,
Kram FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0