Helg,,,,

ÅÅ äntligen fredag NICE!!!!

I går Åkte D halv fyra på morgonen,,,, Stackarn,,,, Jag & barnen sov till halv åtta dom sover ofta till de nu SÅ skönt!!! men det är ju sommartid åxå,,,,

Fixade till oss sen till Jobbet,,,, det gick ju hur bra som helst!!!
Min Älskade mamma ringde och erbjöd sig att hämta barnen på dagis & bjuda på Middag så det blev det!!! TUSEN tack Igen mamma & Nisse,,, D va ju borta ,,, Jag fick även tvätta, moderen hade bokat tvättstugan,,, så allt blev tvättat och torrt!! SKÖNT!!!
Väl hemma Natta Barn Sortera tvätt,,,, Ida somnade själv i sin säng,,, sköönt!!! jag sorterade ju tvätten i sovrummet så hon såg mig Titt som tätt!!!
D kom hem skapligt,,,, men trött så han slocknade SNARKANDES i soffan,,,,

Idag full fart som varje morgon,,, fixa hemma bädda plocka snygga till barnen och mig Lämna på dagis och sen till Jobbet jag hade tagit Lång lunch idag,,, så jag träffade pappa och vi va & handlade kläder åt honom!!!! fasen va billigt på dressmans Ombyggnadsrea!!! som ni såg 8 tröjor & 4 par byxor,,, sen käkade vi lunch på Kumlins,,, Det va JÄTTE Jätte trevligt!!!! Mysigt att bara vara Pappa & Jag ,, oftast har man ju barnen med sig,,, & på Söndag är det mamma & Min tur,, då vi ska på Billie Jean Live!!!
Jag är så Glad att jag har BÄSTA Mamma & Pappa ÄLSKAR er!!!

I morgon ville Pappa Låna Linnea dom skulle på stan & Mysa,,, klart han får,,, jag D & Ida åker nog in till Nyk D ska handla skor & dom hade fått In skit snygga Jeans shorts på dressman så de ska han få kosta på sig!!! :)

Vi får se vad som händer,,,,

Efter jobbet Idag så handlade jag Mat från Long (Thai) såå gott,,, Familjen Jublade,,, sen va det PALT koma på oss alla,,, Nattade barnen & har smällt i mig lite Godis,, såå gott,, mina 100 gr är förbrukade,,, åt nog liite mer,,, hihih,,,, Och ja Med rökningen går det BARA fint!!! inge problem,,, tuggar tuggummi som bara den!!! ;)

Åå by the way på jobbet idag,,, haha rickard kommer in på lagret till mig SÅÅ förbannad,,, 
HAN bara hatar dom som går med solglasögon INNE varför i helvette gör man de? inte faan för att man är Cool iaf,,, trots att IDIOTEN trodde de,,, HAHAHA ojoj han Va INTE gla i solglasögonbärare INNE,,,, hihi men jag Håller med,,, det ser INTE coolt ut ALLS!!!!

Nä om man skulle Måla om naglarna,,,, orkar jag de?... jo fan vi Kör GRÖNT till I morgon,,,

ha en fin fin fredag Kväll
Puss på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0