helgen,,,,,

Ännu en Söndag,,,,,
I går Jobbade jag hela dagen, D skulle på fest på Bruks så jag la ut en liten Blänkare på Facebook om nån ville Leka med oss,,, Vips så kom ett Sms från Tessan,,,
TREVLIGT,,,,, så jag & tjejerna åker in & äter GOD mat,,,
Oxfile & potatis gratäng med både för & Efterrätt!!! MUUUMS.,, Alice & Linnea Lekte massor,,,, hade jätte myysigt,,,, Dansade & busade Ida hängde mest med oss i Köket,,,,,Fisalisan,,,,,
tusen tack Ni för att vi fick Komma,,,, Fina vänner man Har!!!

Ida bänkar sig iväntan på kek,,,,


Fröken Tess


fina Lilla Alice,,,,


Förrätt


Linnea & Alice Nöda dom hade minsann sminkat sig,,,, dvs smörjt in HELA fejset med Läppglans,,, Snacka om KLIBBIGT,,,,, Usch


Ida Mamma GOS


Puss,,,,


Ida fattade tycke för Hendrik efter en stund,,,, han BLIR en Fin pappa!!!


ÅÅÅÅÅÅ va du SURRAR,,,, undrar om Tessan tänker så,,,,


Vi,,,


Barnen somnade på stört i bilen jag hann knappt Starta,,,,, så när jag kom hem va det bara att Konka in dom i sina sängar,,, så jag slapp nattningen,,, ganska sköönt!!!
D rammlade in strax innan 24.00 inte så berusad,,,,

I morse vaknade jag ganska pigg låg en stund på Spikmattan sen fick jag ett ryck upp & ut med MJ & iron Maiden i lurarna,,, Och gick 45 minuters stavgång Innan frullen,,, ÅÅÅ UNDERBART skönt,,,,
by the Way,,,, iron maiden är fördjävla bra GÅ FORT musik,,,, för djävlar sicken speed jag hade,,,, och skönt att komma hem & äte frukost,,,,
ÅÅÅ tänk så LÄTT det är att Gå upp några Kilo på EN vecka men ACK så SEEEEEGT att gå ner,,, FAN FAN FAN Varför ska en annan ALLTID behöva tänka sig för,,,,
En gång tjock Alltid Tjock,,, det kommer vara såhär,,Jag kommer förbli en tjockis,,,
, SKIT SKIT mina 10 kilo till Midsommar blev under påsken 13 SÅÅ DJÄVLA SEEEEGT,,,,,

Hämtade upp Mr E som åkte med mig till Jobbet,,,, Bästa AXEL hade med sig Kladdkake Muffins SÅ jag hade INTE karaktäär att Låta bli,,, OJOJ Va gott!!!
Tyckte Nog ALLA,,,,, som fick sig en Bit,,,,, *asg* haha ja fasen va vi har haft kul,,,
D & tjejerna kom in till jag slutade så vi åkte ut till Örstig på en Fika hos fam Eklund/Bengtsson Trevligt,,,,
Villken FIN FIIINT väder det varit idag,,,, SOL SOL synd att man inte fick njuta utan stå i Källaren SUCK,,, men ledig på Tisdag hoppas Vädret blir bättre då!!! Tänkte nästan sätta upp torkvindan vid detta väder kan man ju hänga ut lite tvätt,,,, Snacka om att då ere VÅÅÅR,,,, YAY,,,,

Väl hemma va det dags att Natta Kidsen,,, Linnea har fått för sig att vi ska Ligga med henne en stund efter sagan,, men Nu ere SLUT med de så hon fick kika på en film,,, det tog typ 10 minuter sen sov hon,,,
Ida började vi idag med att Läsa sen fick hon lyssna på saga GICK INTE titta på film GICK INTE men till sist satt jag på en stol utanför hennes rum och hon somnade,,,,,, så nu blire stol utanför rummet som vi flyttar längre & längre BORT så gjorde vi med Nea till sist somnade hon då vi gick ut ur rummet,,,,,så vi får se,,,,

Nu håller jag på att Lägga över ALLA bilderna på en Extern Hårddisk som jag fick utbytt till ny från Reparation,,,
Fan va det tar TID,,,, men men skönt då man har ALLA miljoner foton på ett & samma Ställe,,,,

Dags att krypa ner,,,
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: edward

fortfarande lack för det där med muffinsen... ;)

2010-04-12 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0