Inventering,,,,

Hemma från jobbet ,,,,
I morse hann jag med en del,,, jag började inte förrän 12,,, barnen vaknade halv 8 såå skönt,,, upp fixa frukost sen plocka undan bädda sängar dammsuga snygga till Mig & tjejerna sen in till Jobbet,, passade på att springa in på Dressman som har snuskigt BRA priser nu,,, ombyggnads rea,,, så jag hittade  toksnygga tröjor till Pappa,,,, för 200:-  som annars skulle ha kostat 500:- skita bra,, la även undan några par byxor åt honom så på fredag då han kommer från strålningen träffas vi i stan & jag tar lite längre lunch så ska vi kolla om nåt passar även äta lunch tillsammans Mysigt!!!

På jobbet gick det bra,, vi stannade kvar & inventerade efter stängning,,, hann en hel del med tanke på hur FÅ vi är,,, men as usual TREVLIGT,,,,

D åker inte förrän i morgon så han va HEMMA då jag kom,,, SÅÅ mysigt!! men hans klocka ringer 03.30 i morgon MINDRE mysigt,,,,,stackarn Måtte denna HÄST period vara Över snart!!!! vi saknar HONOM alla tjejerna i familjen,,,

NU ska jag åxå sova Jobbar time i morgon Igen,,,
Rökningen går SJUKT bra klart men e sugen till & från MEN det går JÄTTE bra!!!! börjar få rökhosta nu,,,, det kommer lixom efter,,,, och så är jag GENOM förskyld åxå,,,, men jag kommer ihåg att jag fick en sjävla hosta efter några dagar då jag slutat under graviditeterna,,,, men det är en BRA hosta,,,, Bort med SKITEN,,,, & detta Kirrar jag UTAN problem,,,,

Nu ska jag krypa ner i sängen,,,,
men först ,,,,,,,,

 ENORMT STORA VARMA KRAMAR TILL AL & FAMILJEN JAG HITTAR INTE ORDEN MEN NI FINNS I MINA TANKAR HELA TIDEN,,, BEKLAGAR SÅ SJUKT MYCKET DET ÄR ORÄTTVIST IBLAND,,,,
TA HAND OM ER  TÄNK INTE PÅ OSS (VILLKET JAG VET ATT DU GÖR) VI KLARAR OSS!!!!!
 jag finns här dag som natt!!!!


STORA KRAMAR
FIA


Kommentarer
Postat av: Self Improvement

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-06-07 @ 07:11:26
URL: http://self-improvement.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0