KRAMFORS...

Oj kanske ska uppdatera lite,,,, Söndag,,, vi åker från syrran ALLTID lika trist,,,, TACK bästa stora syster vi har haft det såå mysigt,,,, ALLTID lika kul,,,,, nu ser vi fram emot i sommar då ni kommer till oss en vecka,,,

Vi åkte till tynderö & hälsade på Farmor,,,, och min farbror med fru,,,, det va jätte kul att träffa farmor Eva,,, vi kikade runt lite och fikade ,,,, farmor är såå fin Kan ni fatta hon är 95 år &  och pigg,,,, kolla bilderna,,,,
för så klart har jag en massa bilder att visa,,,

Ida somnade i bilen med sitt påskägg,,,


pittoreska små hus överallt,,,


Vintrigt


Rimmfrost!!!


Dimma,,,,


Hoppla hoppla,,,,  :)


Ett Mycket Dimmigt Y-Län


Min Fina Fina Farmor,,, 95-år!!!


Tjejerna kollade på Film,, lugnast så,,,,








Tynderö.... Underbart ställe,,,,


Tjejerna & Farmor,,,




Höga kusten Bron,,,,


Jupp framme,,,,


Gå gatan i Kramfors,,,, Nästan som drottninggatan,,, *fniss*


Lilla Claes med Kizz tröjan från oss,,,


Pappa Jimmy & Claes,,,






Soffmys,,,


 Idag har barnen målat med Fingerfärg,,,,,


Klibberikladd,,,,, till pappa D.s FASA


Cilla & Totte Rock,,,,


Vi tog en liten prommis i Stan,,, kollade in mina Gammla Kvarter,,,, Här Bodde vi,,,,, några år,,,


Polarna,,,,




Brunne plan,,, Här lärde jag mig Åka skridskor,,,


Här Växte jag upp ,,,, lite skabbigare nu,,,,


& mitt emot bodde Nina,,, där hennes föräldrar fortfarande bor,,,, vi tog en fika Hos mamma Irja


Skolan Jag gick på


Nina & mamma Irja,,, Lika som Bär


Söt claes,,,, & pappan!!!!


Ida invigde Pottan Hos irja,,,,


På eftermiddagen blev det Middag hos Min käre bror,,, han hade fixat super go kassler gryta!!!!




Fina FINA bästste Storebror Jöjje!!!!


Här med sambon,,,


Lilla Milton som brutit benet & kör numer med Gips,,,,


Jag & Bror,,,,,


Fina Nina & Ja,,,,




Vi har det sååå Mysigt vi äter & dricker gott Faan tror Nina försöker Göda upp oss,,,
Undrar om vi blir slaktade i morgon,,,,*fniss* barnen leker med alla sakerna,,,, det är så skönt att bo hos likasinnade & Som har egna små,,,, det är TOPPEN,,, & Ni är ju Toppen!!!!Tusen tack för er fina gästfrihet!!!!

I morgon ska D jobba han åker till Kilafors,tar med sig Jimmy så nina & Jag blir ensamna med Kidsen,,, det blir en sväng på stan & en tripp till Kyrkogården för att tända ett Ljus för Mormor Rut,,,,
ÅÅH va jag saknar henne nu när man är här,,, *snyft* åkte förbi huset dom bodde i,,, snacka om nostalgi,,,,

Nu ska vi kolla på film & dricka mera VIN,,,,
Kram på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0