MARATON!!!!

Jupp Ikväll ere dags IGEN TV MARATON,,, WIIII slökollar nu på Dating in the dark men snart DH & COUGAR TOWN ASA ASA BRAAAA,,,,,

Försov mig i morse,,, eller nä jag hade INGEN koll på Tiden,,,
Jag visste att jag skulle Börja 10 men ändå Inställt på att jag började 10.45 så när jag sätter mig i bilen i tron att klockan är 09,10 och klockan är 10.10 så va jag tvungen att springa in & kolla chema,,, VISST JAG va SEEEEN bara att ringa min Extra familj (jobbet) och meddela att jag blev lite senare,,, & jo dom hade saknat MIG,,,,
Så lämna tjejerna,,,, där dom åxå undrat vart vi tagit vägen,,, hihi
MEN jag hann ju bädda & Plocka undan hemma,,,, hihi,,,

På jobbet Jätte kul så klart,,,, en del att göra,,Och mycket Kunder!!! KUL,,,, förutom sista timman ganska dött,,,,

Svärmor Hämtade barnen på dagis!!! TACK D jobbade sent,,,, så när jag kom hem hade han precis kommit så vi Möttes i dörren,,, Barnen hade ätit & va SÅÅÅ trötta,,,

 Jag hade köpt ett Nytt Mini Läppglans till Ida hon hade tappat sitt,,,,
Hon & LInnea fick varsitt då vi va i kramfors,,, och det va IDAS bästa GUUUD va hon smörjer men sen va det borta och det va ju såå litet 3ml ett typ test glans från Isa dora för 19:- så ÅÅÅ VA LYCKLIG HON BLEV NU,,, minläpplas,, MIN läpplans,,,
hon ville sova me det men det fick stå på bordet!!!! och jag ska sen trippa in & Gröpa ur smeten som är i för Jisses va hon kladdar men klart hon ska få sitt efterlängtade läpplans!!!!! HIHI lik sin Mor????'

Jo ni skulle ju få lite bilder från Badhuset.... ¨så här kommer några

Ida "simmade" själv med Puffarna,,,




Duktiga Nea




 
Rätt arm & bentag!!!



Jack va så duktig trots att han är lite skraj så simmade han LÅNGT






mamma peppar,,,, HAHA skönaste dykstilen,,,,






HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHA FAAAAN VA JAG SKRATTAR COUGAR TOWN SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Nu sover min familj,,, jag ska åxå efter CT,,,,, Ida somnade i kväll igen i sin säng ensam ,, jag läste saga & sa Natt natt satt sedan utanför hennes rum i sisådär 3 minuter sen sov hon,,, SKÖNT det berkar funka bra,,,, snart så slipper vi sitta utanför,,, det är lite kruxet med vanlig säng,,, att hon kan ta sig ur!!!
men men det går på rätt väg,,,,

I morgon ska vi fortsätta Inventeringen,,,, så jag jobbar sent,,, Svärisarna hämtar barnen & passar dom till jag kommer TUSEN tack,,,, 
D åker till Örebro så jag blir ensam några dagar eller till fredag,,, sen åker han på Kick off mån-tis nästa vecka & ev Örebro igen ons-fre KUL Nä inte ett DJÄVLA dugg,,,, ensam i nästan en vecka,,,, SKIT ÅXÅ,,,,


Nä fortsätta med CT sen bädda rent,,,
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0