Måste bara,,,,

Jessica hade denna på sin blogg HUR DJÄVLA BRA är tjejen inte på en skala???
Så klart så Va hon Mj:s gittarist åxå,,,, HEJJA,,,,
 & på Tal om Mj,, Bästa mamma ringde i morse hon & jag ska på en Mj Tribute show 24 april hon hade kirrat biljetter till oss  underbart,,, Kul,,, TACK mamms,,,!!!



Nu ska jag snygga till Mig BÄSTA BÄÄÄSTA Nisse passar barnen idag så jag kan jobba några tmmar,,, PERSONAL brist kan man säga att det är... 2 sjuka och en ledig,,,, så TACK igen Bästa BONUS pappa!!!!!

Ha en fin fin FREDAG vänner
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa sjukt grym är hon..... Fy f-an yeah! :)



Åhhhhh vill oxå på tribute konsert......

2010-04-09 @ 12:37:22
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Helen

Ååååh! Jag vill också ha en mamma som överraskar mig! Åååh! Njuut fia! Njut! Jag önskar ingen att mista sin mamma i ett tidigt skede av livet. Njut av fulla muggar! Kramar!

2010-04-11 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0