Oj jag har inte blogga på några dagar me...

Oj jag har inte blogga på några dagar men det har inte hänt så mycket heller! I går va jag ledig va ute med tjejerna klippte ett äppelträd och halva päron trädet pust det va ganska jobbigt! Sen kom martin på lunch och han fixade vår dator tack för det! Installera om den för fi va seg den va! På eftm städade jag ovanligt va? Dammade torkade golv och dammsög skönt tvättade massa maskiner och sorterade tvätt skönt de åxå..... D bytte till sommar däck på saaben tack hjärtat! Men nåt fel antaligen skev fälg för oj va det skakar ha ha så ett byte på dom så! Idag är d på kurs kommer i morgon jag jobbar just nu tänk att jag hann med att blogga då jag gjorde ett toa besök ha ha snabb i fingrarna! Så ha en fin tisdag i det underbara vädret puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0