PÅSKAFTON

Karta till äggen!!!!



ägg Jakt


OOO Spännande,,,,


DÄÄÄR


WOW 2 Påsar!!!!


Rota Rota


Lindt Hare från Berit & Seth


Coola Brillor från mamma & Pappa lite block & Pennor varsin Ring och påskägg med Godis från farmor & Farfar,,,



Nu Har vi Ätit frukost,,, så klart är våra baran pigga vi försökte hålla dom tysta så familjen Tenbring/Stengel fick sova medn AAA va svårt,,, så nu är dom åxå vakna,,, Undrar va vi ska hitta på Idag?? Jag ska slinga håret på syrran & slänga i en toning i mitt,,,, barnen ska bada,,, vi ska packa lite ikväll för i morgon bitti Åker vi vidare till Sundsvall tynderö & Farmor Eva,,,, Mina kusiner är åxå där med sina familjer ska bli super duper Mysigt!!! sen vidare till Kramfors, Bror med Familj & min Fina Vän Nina!!!

Ha en fin fin Påskafton
Kramis
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0