Slappardag!!!

Idag har vi inte gjort NÅT,, såå skönt jag sov med Ida 2 timmar i efm såå skönt jag vet inte när jag gjorde det sist,,,, Underbart,,,
Vi har myst fikat bara slappat & haft SEMESTER!!!!
Filippa & Linnea leker såå bra,, dom va ute & gjorde lite geggamojja idag!!





Fina Postlådan,,,,Som oscar gjort,,,,


Mysiga huset,,,


Data utbildning??


Vi har grillat & ätit en massa gott igen,,,, Jag har slingat syrrans Hår,,, Hon fick PANIIK hahaha men det blev INTE orange,,,,

Nu sitter vi & snackar skit & dricker KALL KALL MILLER,,, Yummie,,,

har även Traderat hem en R310s till syrrans man,,, snacka om att han är nöjd!!!

I morgon åker vi vidare till Sundsvall fika hos farmor sen KRAMFORS,,,

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

låter underbart ju kramiz

2010-04-04 @ 08:24:33
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Mikalelida

Incredible site!

2011-06-28 @ 11:46:41
URL: http://mikalelida.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0