SLUTAT...

Ja Mina vänner Idag 19/4 2010 har JAG slutat att RÖKA,,,, jag hade EN cigg kvar i paketet och kännde att NEJ nu slutar jag,,,, till grejen hör att detta paket hade jag haft i 6 dagar så jag behöver INTE röka,,,, och vi har knappt NÅN gemensam vän som röker heller,& Hälsan, mina barn ,,,,, så valet är Självklart,,,, det är bara den ONÖDIGA OVANAN hos mig som ska ändras!!!!
MEN jag har Inte LOVAT nån & jag kan tänka mig att ta en fest cigg om jag blir sugen  men nu kör vi!!!

I morse hade jag TVÅ trötta Barn,,, Linnea ville bara INTE kliva upp,,, men till slut så,,,,
Lämnade kidsen sen till Jobbet,,,, MEN innan jag åker har jag en tvångstanke att ALLA sängar ska vara bäddade det ska vara undanplockat & helst INGEN disk,,,,, så jag har det ofta stressigt på Mornarna med dessa Tvångs tankar,,, för jag ska snygga till Mig & Två till tjejor,,, hihi men det går,,,,

Jobbet.... en hel del kunder idag,,,, Märktes att det va Pension Nice det rullar på.,,,
Hämtade tjejerna sen hem fixa Mellis skala potatis & göra Pannbiff
D kom hem & vi Åkte ALLA till Badhuset Linneas simskola,,,, D badade med Ida,,,, det gick JÄTTE bra,,,, bilder i morgon,,, Orkar inte ladda upp Nu!!!
Bästis va där det va Trevligt att ses,,, vi har stora planer på att gå på krogen på Lördag för det är ARVINGARNA på "Hörnet som Gud glömde" SÅÅ KUL!!!!!
men vi får se!!!

Efter badet tog jag på Mig Gå skorna knäppte på musik & Tog en idag DJÄVLIGT rask promenad hem,,,
D åkte hem med barnen & slutförde maten,,,, den rundan jag går brukar ta 40-45 minuter idag tog den 30 minuter så JA speed hade jag,,,, SVETTIG då jag kom hem,,,, men ÅÅÅ va sköönt.... Säger det Igen IRON MAIDEN MJ Och Lady Gaga asa bra GÅ Musik,,,,, YAY,,,
Käkade mat,,, Linnea Åt som aldrig förr 2 stora portioner hon ÄLSKAR Panbiff eller köttbullar sås & potatis,,,, men å andra sidan vem gör INTE de,,,?

sen Nattingdags,,,, Linnea somnade Snabbt efter Putte i blåbärsskogen,,, Ida liite segare Nu när vi inte ligger hos henne,,, men jag sitter utanför hennes dörr så Ja det gcik ganska snabbt ändå!!!!

Nu sover D jag ska nog åxå sova snart!!!
Ha en fin fin Kväll
Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Marro

I feel your pain :D Usch det e så jobbigt med alla dessa laster.. lycka till och kör hårt!

2010-04-19 @ 23:01:21
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lycka till nu! Du fixar det...



Och du den tvångstanken har jag också på morgonen att jag måste bädda sängar & diska samt plocka undan disk innan jag går, annars blir dagen förstörd HAHA, sjukt!!!!

Kram

2010-04-20 @ 08:20:52
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0