Snart HELG

JA LEDIG HELG,,,, Dagen har gått fort,, upp i ottan snygga till sig fixa till Ungarna hade EN trött Nea,,, som INTE ville gå upp,,,, men till sist så,,,,

Till dagis.... sen till Jobbet,,,, plockade varor för brinnande livet,,, snart snart är vi ifatt tror jag,,,,, ;)
dagen gick åxå fort,,
efter jobbet hade mamma hämtat tjejerna så vi träffades på Sko kanonen och handlade lite Pjucks till Linnea,,, ja jag fick ett par Åxå,,, ;)
TACK ÄLSKADE MAMMA!!!!!!
Linnea ville INTE prova skor först,,,, grinade & det klämde både HÄR & DÄR... men till slut lugnade hon sig & bestämde sig för 2 par gympa skor och ett par stövlar.....
Fan sko kanonen är verkligen KANON för barnfötter som sliter skor så inni ****** BILLIGT & som ni vet SÅNT GILLAR JAG!!!!  jag Gillar att Handla MYCKET som man kan då det är BILLIGT!!!


Sen hem & laga middag det blev Pasta Carbonara a´la Stengel,,,, (ingela)
såå gott tack syrran för tipset,,,

Koka Pasta
blanda 3-4 ägg med valfria Kryddor
Knaperstek bacon

Häll av Pastan
häll i lite matlagningsgrädde,,, eller för er MAGRA GRÄDDE!!!
Blanda sedan i äggen för om på svag värme till äggen "stelnat" lite
sen i Med Baconen,,,,
VOILA KLART,,, MUMMMMS

Vi hade Majs & Lök på sidan om eftersom vi har Kräsna Barn,,,, men som idag åt MAJS som aldrig förr Skumt det kan va!!!

D kom hem men ville INTE ha mat,,, BAKIS,,, haha han har haft en TREVLIG Kick Off/konferens,,, hihi så det blir slappa slappa i soffan

Mamma & Nisse kom förbi,, Mamma har varit på kryssning med Jobbet & så klart handlat till tjejerna deras BÄSTA KINDERÄGG!!!!! åå snacka om LYCKA stoora kinderäggsgubben med 8 ägg i,,, hihi






Nu ska jag Fejsbooka lite & mumsa frukt!!!

ha DÄ BRA

PUSS PÅ ER
FIA


Kommentarer
Postat av: Elin

Japp det är Depned lack! Me love Depend! Billiga och bra för det priset =)

Tackar för receptet du skrev idag. Nu vet jag vad som ska göras till matlåda i morgon och resterande av helgen =)

Kramar!!!!!!!!!

2010-04-15 @ 22:54:40
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Jessica

FINA skor, me want hihihi,,,,

Trevlig helg på er....

2010-04-16 @ 10:50:28
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0