Tatoo & Snygga KEX!!!!

Sicken FIn fin dag vi haft,,, FÖRUTOM att Lilla Ida Hade 39.4 då hon vaknade i morse,,, KOKHET!!! SUCK,,,, vi som hade planerat en dag på stan,,, MEN som vanligt så Kom Underbara MAMMA & Nisse och passade Ida och Nea,,, så jag & D åkte till stan,,, D skulle ha Skor så han shoppade skor & sen TVINGADE jag honom att handla jeans shorts sånadäringa längre,,, dom hade fått in På dressman i fredags & idag helt utplockat vi hade TUR som fick tag i 2 par!!! och eftersom det va tag 3 betala för 2 så fick han en snygg Tröja på Köpet!!! vilket Klipp,,,
JAg fick Äntligen Mina RÖDA SKITSNYGGA jeans!!
FRÅN CUBUS '(fått lite frågor)
WII dom satt som ett smäck!! tack för de,,,
jaja att det hänger över lite får man Leva med!!!!



Linnea fick tatueringar!!! WHOHOO helt besatt skulle ha ÖVERALLT men det är så va när man väl börjat,,, hihi

 Ryggen

Halsen

& Armen


coolt va??

Då vi kommer hem från stan Kom pappa hit!! vi åt god fruktsallad ,,,, fatta på Tempo har dom Vattenmelon för 5:- kilo.. så vi kostade på oss en stor en!!! ÄLSKAR ju vattenmelon,,, som ni vet Besattheten av det sitter kvar sen jag Väntade Ida!!! SLURP,,,,

Sen va det dags,,, jag snygga till mig med Nya brallorna Hämtade mamma sen in till Teatern,,,
BILLIE JEAN LIVE!!!  ( klicka för att komma till desar hemsida)
det va SKIT bra,,, Grabbarna  va så djävla bra ALLIHOPA på sjunga dansa ja ALLT för inte tala om Snygga,,, hihi som jag skrev KEX!!! Mums!!! hahaha,,,,
Sen va ju Anna Salene & Neo med åxå super så klart,,,
 jag glömde att jag hade Kameran med mig,,, Hur i helvette kunde de Inträffa,,, ??? så jag fotade Inte så mycket,,,,

Den här Killen steppade ,, GRYM


Neo ÅXÅ i Röda jeans,,, haha










Thriller,,,,


TACK ÄLSKADE mamma,,, det va SUPER KUL!!!!

När jag kom hem tog vi en Kvällsfika,,,, Ida fortfarande feber Hon har haft HELA dagen,,,,
Så jag blir hemma & Vabbar i morgon,,, SUCK,,, vi som är SÅ djävla dåligt med Folk,,,, HELVETTE hoppas hon är feberfri i morgon så hon kan gå på Tisdag,,, Men jag Lämnar iaf Linnea några timmar i morgon så Ida får vila,,, för DOM bråkar ju JÄMT!!
D åker till Kolmården På kickoff,,,, så honom ser jag Inte förrän tisdag kväll,,

Ta hand om er
Puss FIA

Kommentarer
Postat av: Elin

Grymt snygga röda byxer!!!! VART HAR DU KÖPT DEM?!!! kramar!!!

2010-04-25 @ 22:19:59
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Lola

Jättefina byxor Fia. Håller med Elin vart har du köpt dem?? Kramis

2010-04-25 @ 22:46:39
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: fia

CUBUS!!!!

2010-04-25 @ 23:10:40
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så snygga jeans. dregel. Cubus nästa, ASG

Låter som ni haft en toppen dag synd om lilla Ida dock:(.Nova är också besatt av tatueringar haha...



Ha en fin vecka

2010-04-26 @ 12:58:49
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Tessan

Supersnygga byxor!! Vill också ha =) Kram

2010-04-27 @ 07:01:37
URL: http://scrappingtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0