HEMMA

Jag Började dagen med att åka till tandläkaren med Ida det gick bra han kollade på tänderna och sa att vi skulle hålla koll så det inte blir nån mer förändring och så fick vi en tid om 14 dagar!!!
Sen hem & äta frulle!!
Eter de städade jag HELA huset SKÖNT att komma hem till ett RENT hus då det är HELG...

Jag har ju jobbat idag Efm,,, jo man kan de i affärs branchen åxå,,, :D
Lämnade Ida på Förskolan sen hem,,, det va 2 gubbar här & kollade på Antennen som INTE alltid visar bild,,, så dom trixade lite!!! så Nu ska re Funka,,, :D hoppas jag!!
då dom åkte snyggade jag till mig åt lite Lunch sen in till Jobbet där det idag va EXTRA EXTRA KUL!!!! :D

Då jag slutade brassade jag hem,,, och....
ÅÅÅ ÄNTLIGEN Kom Min Älskling HEMM!!!!!ÅÅ hon är såå brun & fin!!!
Och har haft det sååå BRA..... hade en massa fina presenter,,,Till Alla Oss,,,Hon köpt ör sina pengar,,,
D fick en fin DC t-shirt jag ett armband & en fotlänk Ida fick en hello Kitty Väska med Börs,Dora spargris full med Choklad ÅÅ hon har då Tänkt på Alla oss,,,
och dom blev såå glada över att se varandra,,,, kramades & busade skrattade hela tiden,,,
Mamma & Nisse stannade på en Hamburgare som D grillat!!
Super Musmigt & vi blev PROPPMÄTTA!!!!
Efter maten gick D,Nova & Linnea cyklade en liten prommis Jag duschade Ida
Nu Ska Ida sova Linnea blir uppe så länge hon vill idag har vi lovat det är ju FREDAG!!!
Nähäpp nu ville Nea ligga Hos Ida så dom ligger i Idas säng & kollar på Film Nu,,, Mina Hjärtan,,, det är nåt visst med SYSKONKÄRLEK!!!

Jag är Fortfarande DÖ mätt på Goda Burgaren D kirrat!!!
Längtar till i morgon då jag får en till Lunch!!! :D

Ja jag Jobbar jue hela Helgen men Ledig på Tisdag det Känns BRA och sen ledig HELA nästa HELG istället!!!
I morgon Efter Jobbet ska vi till Tessan & Henke & grilla,,, dom har Flyttat och ska i höst ha en till liten bejbi har ju Alice som är Lika gammal som Nea,,,, Spännande att blir stora syrra!!!
Ännu en gång SYSKONKÄRLEK ÄR UNDERBART!!!

Linnea Hade ju med sig kameran så HÄR kommer Lite Bilder från Kreta!!!!!
Alla har varit så gulliga Att fota med Neas kamera,,,, TUSEN TACK ni vet ju att JAG ÄLSKAR att dokumentera!!!

ARLANDA....


bror vid Spriten Så klart,,, :D

På väg ner Film Tom & Jerry


Trött,,,,


STRANDEN




Lilla Munken,,, :D


Lite sminkning innan Middagen,,, :D


Här med Kusin Olivia




Nya Handduken




Min Storebror Jöjjr & vår Bonusbrorsa Robban snygga i hattarna... :)


Hela gänget,,, bara Vi som saknades,,,, NÄSTA GÅNG åker vi alla FAN så SKOJ!!!














Utdelning av presenter,,,,






detta fick JAG....


Idas Kort som Kom Idag,,,,


Fler Foton från kreta finns HÄR!!! från mitt FB album!!!


Som ni ser har Hon haft det TOPPEN!!!

TUSEN TUSEN MILJONERS TACK TILL BÄÄÄSTASTE MORMOR & NISSE !!!! som tog med Nea på Denna resa,,,, hon är toppen Nöjd,,,, Ni är TOPPEN!!!!

Nu ska jag knoppa,,, upp tidigt i morgon Bitti,,,,

PUSS PÅ ER
FIA







Kommentarer
Postat av: Tove

Det verkar som hon haft en riktig toppen semester!!!! Vilka fina bilder!!! Va gulligt att hon har handlat presenter till alla!!!

2010-08-13 @ 22:44:26
Postat av: Jessica

Men åh jag blir alldeles blödig, fy vad fin hon är er Nea så omtänksam......

Härligt hon é hemma, brun & fin

2010-08-14 @ 12:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0