BUZIS

Idag på fm fick vi besök av vännen Lotta & hennes Lilla Jack,,, det va Jätte Mysigt!!! vi snackade barna lekte & sen åt vi Lite Mat... Korv & stuvade Makaroner,, MUMSIGT!!!
Sen körde D in dom till Nyköping

Vi klädde på oss tog med Granntjejen Alice & åkte till Buzis i Nyköping (mini busfabrik)
Det va jätte Kul.... Barnen lekte & lekte Linnea & Alice såg vi Knappt skymten av....
 Ida släppte vi Efter en stund... Hon lekte & lekte åkte kana sprang hoppade & Busade...
Det va PERFEKT som halva Busfabriken i norrköping Mycket bättre för dom mindre i Idas ålder jag som mamma kände att jag hade MER uppsikt på Mina Barn på detta ställe,,,,
Vi Fikade, Bengan & Elle va åxå där med sina Barn,,, det va Trevligt!!!























Då vi åkte hem ville barna (som hade med sig EGNA pengar) handla nånting,,,, så det blev Mc Donalds,,, hihi dom fick handla varsitt Happy Meal som vi Tog med hem... och Dom fick Äta.... själv mumsade jag på Yoghurt & skink macka,,, =)

Nu har Linnea slocknat i Puffen...Ida ska åxå få krypa ner i sängen,,,, jag ska Hänga en maskin tvätt!!! och sen slappa Jobbardags i Morgon,,, Sköönt med Rutiner,,, men FAN va denna lediga vecka gått fort!!!

Puss på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0