FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT

Jag har varit en USEL bloggare,,,, =( vilket jag fick kastat i Nyllet igår,,,, Av MIN BÄSTIS,,,
Så nu kör jag igen,, Försöka iaf....

Hmmm Veckan har bestått av JOBB JOBB JOOOOBBBB dagarna i ÄNDA,,,,
Massor med Kunder & bra Försäljning,,,
 Vi har ju lite Magsjuka som Härjar på Jobbet,,, men nu verkar den ha Gått vidare,,, HOPPAS HOPPAS;,,,

Vi har iaf Varit Friska Barnen på Dagis på dagarna & full Fart Här Hemma,,,

I går va det ÅRLIGA Jul Myset Hos MIN Bästis Hanna,,, & vi kom Fram till Att det är 8 år sen vi Började
 SÅÅÅÅ kul,,,, och vi är några som varit med Varje ÅR,,, sen har det både tillkommit & trillar Bort några,,,
Men som ALLTID hade Hanna fixat SÅÅ Mysigt & I år va det TammeFAN extra GOOOOD skinka,,,
MUMS!!!
Bjuder på Lite Bilder Därifrån,,,

Fina Dukningen,,,


MIN plats,,,,




Alla PAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEET


Jo INGEN ska få mer,,, rättvist skare va,,,,


IS GLÖGG Grymt Gott...asså Glögg med IS i,,, =) hahaha
 

Kocken Fixade att SKIVA upp Skinkan,,,,


Den GOOOOODA skinkan,,,












Så va de dags,,, Att slå Tärningarna,,,,


FÖRDJÄVLIGT spännande




Fina Bästis!!!


SÅÅÅ Öppnar vi PAKET!!!


Tina koncentrerad,,,,


& Pia,,,,


Även Denna Pia,.,,,


Vera


Lisa


Hanna Hugger In på Godisen,,,,


Men JA Hugger in på PAKETEN


Snyggaste Glögg muggarna,,,,


& denna UNDERBARA BOCK,,, (nästan som den Morfar gjorde FAN att jag Inte har nån kvar)


Lite Tilltugg & öppnade Saker Innan det va Dags ATT KRIGA


DJÄVLA Lisa,,,, Hon vann Nästan ALLT =)


Linda


ÅÅÅ Therese fick Klockan som JAG köpt,,, =) den gick runt,,,, '
Pia Ö vann den men gav den till denna Överlyckliga Kvinna,,,


Tina Norpade Mjölk kannan,,, som ja Ville HA,,,,


Pia Ö


Pia K


Vera


Å ja som fick Hår Pulvret som jag Testade Idag HERREDJÄÄÄÄVLAR va det funkar bra,,,
 vilken VOLYYYYM,,, Min Nya Bästis!!!


Nä Här Är hon JUE;;,,


Det va en Underbart Kulig Kväll Massa snack,, sen Hem,,,
Va väl hemma vid 01.00 så jag va TLÖÖTT i morse då Barna vaknade,,,, =/

Idag va det dags för oss att få att städat,,, ÅÅ va SKÖÖNT så jag Plockade undan lite Körde Ungarna till dagis hem SKOTTA för vi har fått SJUUKT mycket mera SNö..... så skotta skotta SKOTTA,,,,
= SVETTIG,,, så en dusch snygga till sig sen till Jobbet & Mina FINA kollegor,,, eller nä MIN FAMILJ är det jue,,, =)

Dom timmarna jag Jobbade idag gick FORT massa Kunder och dom Flesta på BRA humör,,,
Sen då vi skulle stänga kommer en man,,, som pustar ut som typ "JAG HANN" Fan va jag HATAR sånt,, respektlöst,,, sen säger han till emma :
ÅH jag har ju jobbat hela dagen va skönt att jag hann,,, typ,,, EEEHHH VA?? som om VI inte gjort de & vill HEM???? IDIOT,,, sen börja mjölka Tid & titta på både det ena & andra,,, Nää Sånna Gillar vi INTE,,,
Men jag Kom ju hem till slut,,, Familjen Hade saknat mig,,, =) vi Mumsade Middag = FRUKOST middag Kokade lite ägg och en macka,,, GOTT,,,,

Nu sover alla,,, Som jag ÅXÅ ska göra,,, JOBBAR helg,,, =( i morgon Extra Leverans så jag Börjar 07.00 och Kör till 16.00 meningen va att köra till 18.00 men det slapp jag,, SKÖNT,,
Men i Morgon kan det bli en MASSA kunder som ska Julhandla,,,, sista Helgen Innan Jul,,,,
Jag jobbar Söndag & Måndag Sen ledig 8 dagar ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va NICE de ska bli,,,
Mys med Familjen,,, Hoppas på Att D kan va Ledig,,,
Vi ska till Tomten i Getå sen kika på Nya Bus
fabriken I Nyköping BUZIZ,,,, spännande & Jätte KUL att det kommit hit ett sånt ställe,,,,

Nu sova så man Orkar Med Morgon dagen,,,,,

Puss på er
& Trevlig HELG¨
FIA

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hej vännen.

Vilken snygg jeans top, var har du inhandlat den???

2010-12-17 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0